Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Zo'n Zara Larsson gaat nu een hoge spot krijgen terwijl ze al 2 ziggo's deed dit jaar. Doet me denken aan de fout die ze al zovaak maakten: denken dat een aantal uitverkochte zalen een positief iets is, terwijl het in de praktijk keer op keer andersom werkt.
Ben benieuwd naar de andere namen. Vind het voor alsnog een beetje jammer dat we zolang moesten wachten en er dan geen verassing tussen zit. Dit had ook eerder aangekondigd kunnen worden lijkt me.
Hebben dus echt op de foo’s moeten wachten.
Wel blij met het rijtje headliners maar had toch wat spannenders verwacht met zo’n opbouw
Dat is natuurlijk onzin, maar wat moet hij dan zeggen? Het is niet gek dat hij zijn eigen programma probeert te verkopen. Het zou vreemder zijn als hij zou zeggen: "tja het is wat het is, we hebben wat bij elkaar geraapt en nu maar hopen dat mensen erin trappen".
Zo'n Zara Larsson gaat nu een hoge spot krijgen terwijl ze al 2 ziggo's deed dit jaar. Doet me denken aan de fout die ze al zovaak maakten: denken dat een aantal uitverkochte zalen een positief iets is, terwijl het in de praktijk keer op keer andersom werkt.