Pinkpop 2026

Oeps, AD is iets te vroeg:

Headliners The Cure, Foo Fighters en 21 Pilots dus.
Volgens mij expres zo gedaan, maar hebben we in ieder geval namen. Zal hier wel wat teleurstelling zijn over 21P, maar dat is wel een gewoon logische boeking natuurlijk op die plek. Namen in dit artikel zijn verder wel namen die je redelijk in had kunnen vullen.

Prima affiche denk ik dan.

De pre-sale - voor loyale bezoekers die 20 euro korting krijgen - begint maandag om 9.00 uur. De reguliere ticketverkoop (305 euro voor een weekend) start zaterdag 29 november 11.00 uur via Ticketmaster.

• Leuk
Waarderingen: Festivaltime
De pre-sale - voor loyale bezoekers die 20 euro korting krijgen - begint maandag om 9.00 uur. De reguliere ticketverkoop (305 euro voor een weekend) start zaterdag 29 november 11.00 uur via Ticketmaster.

Kijk, een act als de Foo Fighters, die voor het laatst in 2018 in Nederland speelde, ga je niet meer op een ander festival zien. Daar zijn Dave Grohl en zijn bandgenoten gewoon te groot voor”, zegt Creusen.
Alhoewel ze vorig jaar nog op RW stonden natuurlijk.

Alhoewel ze vorig jaar nog op RW stonden natuurlijk.
Die discussie hebben we al eerder gevoerd.
Waarom ze er zo lang mee gewacht hebben mag Joost weten. (Die staat er niet trouwens)
Oud en vertrouwd à la Pinkpop op een moment dat het wat rustiger is qua eerste aankondigingen. Snap de kritiek, maar dit heeft ook wel z'n charme, plus dat ze, vermoed ik, een groot deel van de undercard ook rond wilden hebben.

• Leuk
Waarderingen: JP5 en Timmetje
Als je puur de Foo's wil zien dan is Pinkpop hét festival waar je naartoe moet. Maar Rock Werchter steekt imo op dit moment nog wel boven Pinkpop uit. Benieuwd naar de rest van het dagprogramma.

Oeh, bijzonder wel. Dacht dat zowel The Cure als TOP alleen op de vrijdag konden, qua planning? Of overzie ik iets?

• Leuk
Waarderingen: jimmywe en Timmetje
Dus TOP vrijdag, The Cure zaterdag en Foo Fighters zondag?

TOP zaterdag en zondag Hurricane/Southside
The Cure zondag IOW

Ik ben wel erg benieuwd naar de verdere invulling van de dag met The Cure, want van de overige namen in het AD artikel word ik niet warm of koud.

Users who are viewing this thread