Pinkpop 2026

Die sleutels worden neergelegd op een piano.
Het is misschien een rare gedachte maar… Alicia Keys?
Poster achter zz-top baardman van di-rect (ik weet zijn naam niet) laat ook meerdere key-boards zien.
Black Keys of Alicia Keys (of iemand een andere suggestie met Keys) zou een hint kunnen zijn. Al is Alicia Keys weinig voor de hand liggend icm PP.

Lekker gedaan! Fluit deze ochtend telkens het deuntje (kom er maar niet op, herkenbaar maar weet niet waar ik het moet zoek).

Chappel Roan heeft ook een track met koffie (opgezocht hoor 😅)

De zz top baardman kan ook verwijzen naar Leland Sklar. Al heb ik geen idee van welke band hij tegenwoordig deel uitmaakt.
IMG_2925.jpg

Yeah!! Nog 24 uur spannend 🤗 of toch een uurtje langer en moeten we tot 11.00 wachten.

Ik haal uit filmpje ook Di-rect, Black Keys en Foo Fighters. Mooie namen en gelukkig weer Foo Fighters.

Onwijs benieuwd naar de rest, hoop zo op eindelijk ook weer eens Within Temptation

Yeah!! Nog 24 uur spannend 🤗 of toch een uurtje langer en moeten we tot 11.00 wachten.

Ik haal uit filmpje ook Di-rect, Black Keys en Foo Fighters. Mooie namen en gelukkig weer Foo Fighters.

Onwijs benieuwd naar de rest, hoop zo op eindelijk ook weer eens Within Temptation
Black keys heeft nog niks aangekondigd dus lijkt me niet direct zo voor de hand liggend maar zou wel mooi zijn

Wel eens leuk dat we waarschijnlijk een verrassende derde headliner gaan krijgen. Zou de naam in die 314 pagina's uberhaupt al gevallen zijn?
Check de Poster van Pinkpop 2018
Er is een grote pop naam die er dat weekend ook voor het laatst speelde.

En best de theorie van Popact TW Classic + PP zou kunnen vervullen.

Users who are viewing this thread