Pinkpop 2026

We zijn weer droomkastelen aan't bouwen he jongens
Klopt! En dus nog even door…..

Harry Styles zou wel een erg positieve invloed hebben op de kaartverkoop.
Dan ga ik sowieso ook om. Benson Boone erbij, paar mooie gitaarbands voor de ouwe bokken 😉, modernisering terrein, langer open festivalterrein en Pinkpop verkoopt zomaar weer uit. #einde droom

We zijn weer droomkastelen aan't bouwen he jongens
Doordat ik toch het gevoel heb dat jij iets meer weet, valt dat Harry Styles gerucht bij mij door deze reactie meteen af ;)

Zou wel een prima naam zijn als ze dat voor elkaar kunnen krijgen. Met the Cure, Foo Fighters & Harry Styles heb je echt een top bovenkant. Maar ik verwacht dat het iets anders gaat worden.

Klopt! En dus nog even door…..
tot maandag kunnen we nog lekker mijmeren en alles de revue laten passeren...
headliners als The Cure, Twenty One Pilots, Volbeat, Foo Fighters, Maroon 5, Kings of Leon, Mumford & Sons, Guns N' Roses, AC/DC, Rolling Stones, Sabrina Carpenter, Harry Styles, Justin Bieber, Robbie Williams, Benson Boone...

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje en PJ
headliners als The Cure, Twenty One Pilots, Volbeat, Foo Fighters, Maroon 5, Kings of Leon, Mumford & Sons, Guns N' Roses, AC/DC, Rolling Stones, Sabrina Carpenter, Harry Styles, Justin Bieber, Robbie Williams, Benson Boone...
Volbeat als headliner gaat hem sowieso niet worden, of de Foo's komen niet. ;)

• Leuk
Waarderingen: Oasiss
Daar zou je nog aan toe kunnen voegen uriah Heep en Deep Purple want daar is ook nog beweging in de antiekkast

• Haha
Waarderingen: MrJames
Ik zou het oprecht knap vinden als het een naam is die hier nog niet genoemd is, heb zelf ook geen idee wat ik moet verwachten naast dat The Cure en FF ook nog niet 100% zeker zijn. Het pakketje van Rock Werchter van vandaag zou ook wel wat meer inzicht geven in het dagprogramma.
Wanneer moet dat pakketje dan komen nu de voorverkoop al is gestart vandaag

Volbeat en Voederbietels niet doorelkaar halen hè.🤣
Volbeat heeft er al eens gestaan maar verwacht ze daar dit jaar niet weer. Heb van horen zeggen wel gehoord dat ze dit jaar een best een goede internationale rocknaam hebben. Zou Alice Cooper daar wel goed vinden passen.

Volbeat heeft er al eens gestaan maar verwacht ze daar dit jaar niet weer. Heb van horen zeggen wel gehoord dat ze dit jaar een best een goede internationale rocknaam hebben. Zou Alice Cooper daar wel goed vinden passen.
Zou kunnen maar dan moet hij eerst langs Frits Sissing voor een taxatie, want met zijn 78 jaar wordt dat ook antiek.

3 jaar geleden met de Hollywood vampires gezien helemaal te gek

Users who are viewing this thread