Pinkpop 2026

Mijn laatste gok gaat naar

The Cure - Justin Bieber - Foo Fighters
The Prodigy- 21 Pilots - Volbeat

Weekendticket €315,- , dagticket naar €160.
Hebben ze een bank overvallen? Zou hun duurste bovenkant in hele lange tijd zijn dan.

Justin Bieber zou voor Pinkpop een heel goede naam zijn. Die vult ook wel een dag.
Voor iedereen die van muziek houdt, een verschrikking verder.

Laatste gokje voor het (dag)programma dan maar:

Kensington, Suzan & Freek, My Baby, Selah Sue, Twenty One Pilots, YUNGBLUD, Bente, PRESIDENT, Royel Otis, sombr, Nothing But Thieves, Kingfishr, Electric Callboy, The Pretty Reckless, Role Model, De Staat, The Plot In You.

We gaan het zien maandag, werd in elk geval wel eens tijd.

Laatst bewerkt:
Laatste gokje voor het (dag)programma dan maar:

Kensington, Suzan & Freek, My Baby, Selah Sue, Twenty One Pilots, YUNGBLUD, Bente, PRESIDENT, Royel Otis, Alex Warren, Nothing But Thieves, Kingfishr, Electric Callboy, The Pretty Reckless, Role Model, De Staat, The Plot In You.

We gaan het zien maandag, werd in elk geval wel eens tijd.
Gelukkig na de eerste 3 namen wel wat meer kwaliteit in je gokje, wilde al stoppen met verder lezen 🤣

Was dat ook niet meteen de laatste keer dat hij hier was? Vind het echt verschrikkelijke muziek maar die man kan toch makkelijk 1-2 arena's uitverkopen?
We moeten het denk ik wel iets kleiner zoeken ja. De Foo's zijn ook niet goedkoop.

Maar dan gaat voor nu dus alleen de Foo's voor jou het verschil maken. Want The Cure lijken ze te delen, de Pilots zullen er ook wel staan en op de zaterdag heeft Pinkpop zoals het lijkt een popheadliner. Dagprogramma is ook nog niet te vergelijken want dat is er bij Werchter ook nog niet.
Klopt. Je moet het omdraaien: het is vooral dat aan de namen van RW momenteel niets mij trekt, met uitzondering van The Cure en een lichte nieuwsgierigheid naar Gorillaz. Vandaar dat ik hoop dat Pinkpop verder afwijkt van de RW namen, want dat vergroot de kans dat dat wel in mijn straatje ligt...

• Leuk
Waarderingen: Marc Leurs en brutus257
De afgelopen jaren lijkt een stevige DJ-act als pre-headliner op Noord of in de tent goed te werken.
Prodigy als headliner met daarvoor Charlotte de Witte? Zie dat zij de 19e op Sonar in Barcelona staat. Dan is de 20e in Landgraaf zijn best haalbaar.

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

Users who are viewing this thread