Pinkpop 2026

en de grap is, de eerste naam voor Pinkpop 2026 is al bijna een jaar gewoon al bekend 😉

(sterker nog, bijna ook al de eerste naam voor 2027)

• Thinking
Waarderingen: hersenscheetje
Aankomende week komt in ieder geval wel DTTRH en CAS. Dat zijn al 2 Nederlandse festivals. Bospop normaal gezien begin december. PP dan over anderhalve week??? Ieder festival zal toch zijn momentje willen hebben qua aankondiging en start verkoop??

• Leuk
Waarderingen: DennisvdBr
Persoonlijk zou ik dan weer veel meer "behoefte" hebben aan de mogelijkheden van pre-sales...
Ja ik ook. Dit jaar laatste presale van uitgestelde jaren toch. Vorig jaar hadden ze ook een Vodafone presale, zal dit jaar wel weer zijn lijkt me.

We gaan ‘t zien wanneer de 1e namen komen met Pinkpop weet je dat nooit. En of het nou volgende week is of we toch nog wat langer moeten wachten een ding is zeker ik ga weer naar Pinkpop voor mijn nu wel 25e keer.

Dit jaar was ‘t helaas niet mijn 25e heb ‘m immers moeten skippen ivm ziekenhuisopname van mijn vader na beroerte. Waar ‘t nu gelukkig weer helemaal goed mee gaat.

Gohhh... wat zou dat toch lekker zijn een editie zonder popnaam, mocht dit echt zo zijn zal het zijn vruchten afwerpen!
Niks tegen pop, en af en toe een grote vis erbij tussen is helemaal perfect, ga de concurrentie maar weer aan met Werchter!
Laten we het hopen vriend

Ja ik ook. Dit jaar laatste presale van uitgestelde jaren toch. Vorig jaar hadden ze ook een Vodafone presale, zal dit jaar wel weer zijn lijkt me.

We gaan ‘t zien wanneer de 1e namen komen met Pinkpop weet je dat nooit. En of het nou volgende week is of we toch nog wat langer moeten wachten een ding is zeker ik ga weer naar Pinkpop voor mijn nu wel 25e keer.

Dit jaar was ‘t helaas niet mijn 25e heb ‘m immers moeten skippen ivm ziekenhuisopname van mijn vader na beroerte. Waar ‘t nu gelukkig weer helemaal goed mee gaat.
Fijn dat je weer kan gaan! Tikken we samen de 25e aan💪

• Geweldig
Waarderingen: RalphiePinkpop
Een presale is ook alleen interessant als je die ietsje goedkoper maakt, of wanneer het uitverkoopt. Geen van beide ligt in de lijn der verwachting.

• Leuk
Een presale is ook alleen interessant als je die ietsje goedkoper maakt, of wanneer het uitverkoopt. Geen van beide ligt in de lijn der verwachting.
Maar dat weet je pas zeker als je het eens probeert...

Maar dat weet je pas zeker als je het eens probeert...
Ja, de optie maak het goedkoper voor degenen die toch blind kopen, vind ik een heel goed idee.

Ter voorkoming van naast kaartjes grijpen omdat het gelijk uitverkoopt, lijkt me vrij onzinnig.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Laat ik het zo zeggen. Ik denk als ze early birds tickets zouden toepassen dit heel goed zou lopen. Pinkpop bestaat meer dan 50 jaar en heeft volgens mij een goede naam. Ik denk dat veel mensen hier gebruik van zouden maken.

Laat ik het zo zeggen. Ik denk als ze early birds tickets zouden toepassen dit heel goed zou lopen. Pinkpop bestaat meer dan 50 jaar en heeft volgens mij een goede naam. Ik denk dat veel mensen hier gebruik van zouden maken.
Ja, maar of die mensen nou op moment X of Y kopen, als je er geen prijsvoordeel aan verbindt, maakt het toch niet zo veel uit. Ik zie @DennisvdBr er meermaals om vragen, maar ook jij (Dennis) vreest er toch niet voor dat je op verkoopdag naastgrijpt?

• Leuk
Ja, maar of die mensen nou op moment X of Y kopen, als je er geen prijsvoordeel aan verbindt, maakt het toch niet zo veel uit. Ik zie @DennisvdBr er meermaals om vragen, maar ook jij (Dennis) vreest er toch niet voor dat je op verkoopdag naastgrijpt?
Eens, er moet een (klein) prijsvoordeel aan verbonden zijn.

• Leuk
Waarderingen: Oasiss
het is wel de tijd om Ticketmaster pagina van Pinkpop in de gaten te houden op veranderingen, sociale kanalen van Pinkpop op 'spontane filmpjes' waar mogelijk hints in verstopt zitten of Spotify activiteiten, zoals een Pinkpop 2026 lijst. Misschien zelfs een update van de app, om inschrijving voor een presale te starten...

leuke tijd
Op de sociale kanalen van Pinkpop ligt een dikke laag stof. Op Twitter is de laatste tweet van 15 dagen geleden. Ook niet gek, want daarin wordt gevraagd aan een stagiair Marketing en Communicatie om zich te melden 😉

• Winning
En als veel mensen dit gevoel hebben + ze heeft ook een delegatie fans, dan is het duidelijk dat het een top act is om te boeken als festival 👍
Niet noodzakelijk. Ik zou naar Pinkpop komen als er interessante groepen staan zoals de Foo Fighters. En als ik er ben zou ik naar RAYE gaan zien. Maar ook weer afhankelijk van wat er voor de rest staat. Mogelijk zou dit het ideale moment zijn om iets te eten en het optreden vanop een afstand te zien want dat moet ook gebeuren. Dus zeker geen headlinermateriaal voor mij.

Users who are viewing this thread