Pinkpop 2026

Zet in op de weekendtickets en neem voorlief dat je de "Editors" dag niet uitverkoopt maar wellicht een 45.000 kaarten verkoopt!

Wie weet komt de Fomo wanneer de weekendtickets en de overige dgn. Zijn uitverkocht!
Nog beter: drie dikke headliners en dan bands zoals Editors op posities daaronder.

Wat win je nou met zo'n kleine band als headliner? 45.000 voor een dag met Editors als headliner is volgens mij al een flinke kluif.

Een festival dat Sabrina of Olivia of Timberlake of 21 Pilots kan boeken en dan voor Editors kiest is de kluts kwijt.

Ben ik het niet mee eens, ja naast sabrina en een 21pilots is het slecht!
Maar een combi Foo Fighters - The Cure - Editors is een waanzinnig trio als je het mij vraagt.. en doet de weekend tickets snel verkopen (denk ik).
Editors speelt toch in een klasse lager dan die andere 2 imo, maar prima head Noord of sub Zuid wel 👍

Spek die dag dan nog wat met een Florence en KOL, als subs dan Editors en White Lies, heb je weer mooi “themadagje” van bands die hun piek hadden rond 2010 maar live nog steeds kunnen leveren 🫡

Laatst bewerkt:
Editors enkele jaren geleden op TW Classic gezien en dit was een superoptreden. Maar er waren wel maar 45.000 tickets verkocht. Enkele jaren geleden op Pinkpop vond ik ze wat tegenvallen maar dat jaar hebben ze in de Barn op Werchter schijnt een megagoed optreden gegeven (was er zelf niet dus weet het enkel van horen zeggen en beelden). Dus ja... ik ben wel fan van Editors en ze geven meestal wel heel goede optredens maar ze verkopen noet genoeg tickets denk ik.
Idd Editors is een RW band. In België veel groter dan bij ons.

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
daar is het nieuws van Mumford voor Rock Werchter... dat is de eerste eu data voor 2026 festivals

(wel vreemd dat Mad Cool ze niet heeft als ze in EU zijn)

The Cure - Mumford - Foo Fighters (of GnR) klinkt aannemelijk.
ik ben ergens toch wel bang voor EU data van GnR...
maar, als ik eerlijk ben zou ik ze best logisch vinden voor Pinkpop en ook nog altijd de saus hebben die een headliner nodig heeft (je moet alleen een Axl in goede doen treffen)
Mumford zou ik wel toejuichen, wordt ik wel enthousiast van.
Een headline combi Mumford/TOP zou zo'n dag best een aatrekkelijk aanzien geven imo

edit: ik heb met dikke stift op staan, The Cure vrijdag en headline combi Foo Fighters/Volbeat op zondag

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
ik ben ergens toch wel bang voor EU data van GnR...
maar, als ik eerlijk ben zou ik ze best logisch vinden voor Pinkpop en ook nog altijd de saus hebben die een headliner nodig heeft (je moet alleen een Axl in goede doen treffen)
Mumford zou ik wel toejuichen, wordt ik wel enthousiast van.
Een headline combi Mumford/TOP zou zo'n dag best een aatrekkelijk aanzien geven imo

edit: ik heb met dikke stift op staan, The Cure vrijdag en headline combi Foo Fighters/Volbeat op zondag
Volbeat speelt dan drie dagen achtereen.... Dat doen ze nooit echt als je naar die tourlijst kijkt. Zit altijd een dagje tussen. Daar zou ik een streep doorheen zetten.

• Cool
Waarderingen: DennisvdBr

Users who are viewing this thread