Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Editors is natuurlijk geen headliner op Pinkpop. Een goede sub, meer niet. Eigenlijk toch al een aantal jaar de perfect headliner voor Bospop en Paaspop.
Editors is natuurlijk geen headliner op Pinkpop. Een goede sub, meer niet. Eigenlijk toch al een aantal jaar de perfect headliner voor Bospop en Paaspop.
Daft Punk is 100% een headliner, alles behalve een tent act. Als die nu gaan touren kunnen ze makkelijk een stadion hebben dus tent is echt ver onder hun populariteit.
Paaspop is idd wel echt een ander soort publiek. Groot deel van de tickets was al verkocht voordat de eerste naam werd gelost en komen dus ook niet voor de grote namen.
Plus op Paaspop gaan veel om middernacht alvast naar huis, en editors was pas om 00.30-02.00 (of 03.00 want de klok werd verzet). Veel die wel tot na middernacht blijven gaan feesten en stonden bij Marlon Hoffstadt
Daft Punk is 100% een headliner, alles behalve een tent act. Als die nu gaan touren kunnen ze makkelijk een stadion hebben dus tent is echt ver onder hun populariteit.
Helemaal mee eens, maar gezien de huidige / mogelijke invulling, waar zet je ze dan neer, was mijn vraag. Headliner wordt een probleem en ik zie ze dan toch liever bij schemer of donker.
Inderdaad. Ik denk dat Bospop ze een prachtig podium kan bieden.
En ook zeker Pinkpop, maar dan als sub allerhoogst.
Ik weet ook nog goed dat Editors wat jaren terug de RHCP naar huis stuurden op Werchter en terecht als afsluiter na hen stond. Dat was gewoon een heel, heeeel goed optreden. Niet de grootste naam, maar zeker in staat tot grootse concerten.
Maar dan de wisselvalligheid in verkopen die de status wat in twijfel trekt;
Editors op LiveisLive ; tent maar voor de helft vol, met ook nog Pixies en 1/2 oasis op dezelfde dag voor hen (!)
Daarna de eerstvolgende keer Werchter; de Barn moest 1,3miljoen mensen een dak boven het hoofd bieden.
Ze zijn zowat jaarlijks te bekijken ergens. Weinig exclusief aan.
Helemaal mee eens, maar gezien de huidige / mogelijke invulling, waar zet je ze dan neer, was mijn vraag. Headliner wordt een probleem en ik zie ze dan toch liever bij schemer of donker.
Kan in een vergelijkbare combinatie als eerder The Cure & Armin of Bieber & Garrix..... Maar kan ook staan zonder zo'n constructie puur als headliner zoals Calvin harris dat was
Daft Punk als headliner is echt nooit een probleem. Hun fanbase is zo enorm groot, zowel onder ouder als jong publiek. Die lui hebben een halve mythe-status.
Programmeer ze en je hebt een compleet nieuwe aanwas aan publiek wat ze absoluut wil meemaken, europa-breed.
Maar goed, die gaan heus niet op PP ineens een comeback maken. Daarvoor zijn (mochten ze het al ooooit doen) andere, nog grotere festivals meer in beeld lijkt mij.