Pinkpop 2026

ik ga er op dit moment van uit dat The Cure aangekondigd gaat worden en dat Foo Fighters ook (eindelijk) gestrikt is voor Pinkpop na afstel, die derde dat zal dan wel Guns N' Roses, Volbeat, Mumford, The Killers, Maroon 5 of Carpenter zijn.
21P geen optie meer?

Wat als Pinkpop gewoon zowel Foo Fighters als Mumford and Sons maandag gaat aankondigen inclusief meteen 25 extra namen net als afgelopen editie? Niet realistisch, wel leuk!
Waarom niet realistisch? Zie ik zomaar gebeuren! En dan meteen ook Sabrina erbij, zodat de 3 headliners gekend zijn. Hopen op The Cure die nog effe na M&S speelt, al lijkt dat onrealistisch te zijn. We will see!

Ze zullen ongetwijfeld morgen wel met iets komen, toch? M&S en de Foo's gaan allebei data lossen. Of ze hebben ze allebei niet. Kan ook 😂

Waarom niet realistisch? Zie ik zomaar gebeuren! En dan meteen ook Sabrina erbij, zodat de 3 headliners gekend zijn. Hopen op The Cure die nog effe na M&S speelt, al lijkt dat onrealistisch te zijn. We will see!

Vooral omdat het Pinkpop is, geen idee waarom verder

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Het kan ook prima The Cure - Sabrina Carpenter - Guns 'n Roses / 21 Pilots zijn natuurlijk

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Ze zullen ongetwijfeld morgen wel met iets komen, toch? M&S en de Foo's gaan allebei data lossen. Of ze hebben ze allebei niet. Kan ook 😂
M&S ook echt bekend dat die data gaan lossen?
Edit:
Geven ze zelf aan idd, effe gemist 😂

Laatst bewerkt:
M&S ook echt bekend dat die data gaan lossen?
Edit:
Geven ze zelf aan idd, effe gemist 😂
Werchter gaat iig met M&S komen volgensmij, maar niet met Foo's. Pinkpop zal ze toch wel hebben hoop ik voor ze, dan is 1 dag sowieso uitverkocht.

Tijd voor eens een definitieve gok te doen, want vestig echt wel mijn hoop op maandag (ook voor Pinkpop) 👀

Of Pinkpop morgen nu wel of niet komt met namen, de Foo Fighters komen wel met data en zullen velen uit hun lijden worden verlost.

Tijd voor eens een definitieve gok te doen, want vestig echt wel mijn hoop op maandag (ook voor Pinkpop) 👀
Echt wilde gok, mix van ratio en hart 😅

Vrijdag: The Cure - Mumford & Sons - Teddy Swims - Suzan & Freek

Zaterdag: Sabrina Carpenter - Benson Boone - Aurora - Wet Leg

Zondag: Foo Fighters - Within Temptation - IDLES - Vampire Weekend

• Leuk
Waarderingen: Maria
Echt wilde gok, mix van ratio en hart 😅

Vrijdag: The Cure - Mumford & Sons - Teddy Swims - Suzan & Freek
Die zet je wat te hoog in denk ik. Als Mumford komt zullen ze wel headlinen.

Mijn laatste gok:
The Cure - Sabrina Carpenter - Mumford and Sons
Volbeat - Benson Boone - 21 Pilots

Users who are viewing this thread