Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
ik ga er op dit moment van uit dat The Cure aangekondigd gaat worden en dat Foo Fighters ook (eindelijk) gestrikt is voor Pinkpop na afstel, die derde dat zal dan wel Guns N' Roses, Volbeat, Mumford, The Killers, Maroon 5 of Carpenter zijn.
Wat als Pinkpop gewoon zowel Foo Fighters als Mumford and Sons maandag gaat aankondigen inclusief meteen 25 extra namen net als afgelopen editie? Niet realistisch, wel leuk!
Waarom niet realistisch? Zie ik zomaar gebeuren! En dan meteen ook Sabrina erbij, zodat de 3 headliners gekend zijn. Hopen op The Cure die nog effe na M&S speelt, al lijkt dat onrealistisch te zijn. We will see!
Waarom niet realistisch? Zie ik zomaar gebeuren! En dan meteen ook Sabrina erbij, zodat de 3 headliners gekend zijn. Hopen op The Cure die nog effe na M&S speelt, al lijkt dat onrealistisch te zijn. We will see!