Pinkpop 2026

Gaan ze echt niet doen. Maar wellicht dat MOJO een kronkel heeft gekregen na een avond dure rode wijn zuipen aan de vijver van Rob Trommelen. "Laten we anders nog eens een metaldag doen, met Volbeat en GnR". Je ziet het gewoon voor je.
Dit dacht ik dus ook afgelopen week toen ik Volbeat en GNR samen op 1 dag noemde. Is En om eerlijk te zijn, ik vind het zo gek nog niet. En logischer dan een schizofrene combi zoals Twenty One Pilots / Volbeat wat ik ook niet echt zie werken.

Pinkpop heeft duidelijk een boot gemist de afgelopen jaren met het vernieuwen van headliner (enkele uitzonderingen daargelaten). En die gaan bijvoorbeeld ook niet wegkomen met The XX o.i.d.

En ik denk dat de 40-jarige Brabander/Limburg met iets wat overgewicht graag met "de mannen" eens gaan kijken bij Guns N' Roses, en dan heb je nog Volbeat erbij wat die doelgroep ook aanspreekt. En dat is toch ook wel een beetje Pinkpop toch.... not my pick, maar ik vind het oprecht geen gekke combi. Zeker als ze misschien dingen als Linkin Park of een Foo Fighters zijn misgelopen of wat dan.

• Leuk
Waarderingen: Paddy en elo
Rod is ook niet meer om aan te horen. Vrij snel van weggevlucht op Glastonbury. Geen goed woord over gehoord ook haha.
Oké, was 3 jaar geleden in Sportpaleis nog dik in orde.. maar goed, hij tikt ondertussen de 80 ook aan.

Rock im Park en Rock am Ring hebben echt wel een goeie affiche en zijn al uitverkocht (of zo goed als). En allemaal 'oude' rockers aan de bovenkant van de affiches zonder te 'zwaar' te worden. Er is daar dus zeker nog een publiek voor als je het mij vraagt.

• Leuk
Waarderingen: jeff250381
PP heeft zelf aangegeven dat ze minimaal 50k per dag nodig hebben, maar ben ook wel benieuwd naar de exacte winst/verlies cijfers.
Ok waar heeft de organisatie dat aangegeven dan? Ik heb er naar gezocht maar kan er niets noppes nada over vinden.

Dus zonder bronvermelding blijft het niets meer dan een verhaal.

• Leuk
Waarderingen: JKermelo
GnR en Rod Stewart. De pijninjeoren editie.
Laten we alsjeblieft niet nog meer afglijden, staan we straks ook nog te høken, nu het wellicht cultureel erfgoed wordt. Nog zo'n 80'er erbij en je kan straks ook nog je tickets via de Zonnebloem lopen bestellen. En als klap op de vuurpijl staan de promoteams van Voltarem en Tena op het veld.

Users who are viewing this thread