Pinkpop 2026

Met Guns n Roses zet je toch ook weer een flinke stap terug met Pinkpop, is het niet?
ik begin langzaam te vrezen...
Slash solo (of met Kennedy) is helemaal top, maar als GnR, ik heb er eerlijk gezegd geen vertrouwen in. Maar zie Mojo het nog gewoon doen ook, zo van, we proberen het nog een keertje

• Leuk
Waarderingen: MarkD en hersenscheetje
eerlijk gezegd zou The Cure, Foo Fighters en Guns N Roses zo'n 10 a 15 jaar terug een perfecte headline combi zijn 😉

zou het op papier ook nog netjes vinden, maar ben zo bang om Axl te horen tussen het genieten van Slash met de rest van GnR door 🙈vind The Cure in verhouding tot GnR wel dan ineens een parel op de lineup 😂 Uiteindelijk maakt FF het dan wel weer helemaal goed, helemaal als Pinkpop ook op een dagje Volbeat er bij heeft staan 👌🏻

Gaan ze echt niet doen. Maar wellicht dat MOJO een kronkel heeft gekregen na een avond dure rode wijn zuipen aan de vijver van Rob Trommelen. "Laten we anders nog eens een metaldag doen, met Volbeat en GnR". Je ziet het gewoon voor je.
maar echt ook, zie de man het gewoon voorstellen zonder blikken of blozen...
met zo'n toevoeging van: dat was 2020 ook al de bedoeling

• Haha
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss, Timmetje en elo
Ik hoop toch echt dat ze bij Buro Pinkpop en Mojo een tweede scherm open hebben staan met deze Topic en kijken wat er bij hun publiek leeft.

Als zij die filmpjes van Axl Rose ook gezien/gehoord hebben, vraag ik mij af of ze het risico van een regelrechte flop willen nemen.

Heeft wel één groot voordeel je hoeft dan niet in de rij voor een 🍻 of 🚽

• Leuk
Waarderingen: Bart1981
Syro en Xutos & Pontapés
Die zie ik nog niet op PP staan.
en Rod Stewart
G5AqnLRWgAA3Mxy

Users who are viewing this thread