Pinkpop 2026

Denk dat haar Parijs en Dublin data het lastig maken voor Pinkpop...
Dan zou het 19 juni moeten zijn anders kan het helaas niet, maar parijs en 2 dagen later landgraaf is niet onmogelijk. Al verwacht ik met 2 uitverkochte ziggo’s dat ze ook een redelijk hoge spot zal vragen

zijn er nog leuke voorspellingen...

ik verwacht Alex Warren en Damiano David wel als kanshebbers op mooie spots op de lineup...
Ik heb mijn hoop gevestigd op Joey Valence & Brae. Waren zo goed op Werchter afgelopen zomer en hebben erna nog een knaller van een album uitgebracht. Tent-headliner of vroeg op Zuid/Noord graag, Stage4 lijkt me al te klein (en minder gezellig) 🤘

Verder enkele kleinere namen die ik graag zou zien komende zomer, maar geen idee heb van hun plannen of de “match” met Pinkpop: Thornhill, Ela Minus, Nova Twins, ALT BLK ERA 👀

Die gaan na de slechte kaartverkoop de vorige keer in NL vast niet komen.

Als ze blijkbaar niet op Graspop staan volgens Jimmy, dan kan Pinkpop zomaar wel ineens… (al was donderdag Graspop - zondag Pinkpop misschien altijd wel een optie)

Als je geen Linkin Park hebt, Foo Fighters ook al mis loopt, dan willen ze misschien toch maar gewoon GNR als grote naam? Het blijft wel Pinkpop he

• Leuk
Waarderingen: Bassie78
Worden losse concerten op megaland niet ook georganiseerd in samenwerkingsverband met buro pinkpop?

Als die net zelf hebben ervaren hoe slecht de kaartverkoop was vergeleken met de gage die die band vraagt dan ga je dat toch echt niet nu weer boeken

Ik hoop dat ze wat van dat gedachtegoed afstappen dit jaar. Tijd voor een frisse start.
Het is het mislopen van de foo's net zo zeker als dat the cure 100 procent zou komen? Waarop is dit gebaseerd? Dat ze alleen stadions zouden doen? Wellicht eerst even afwachten totdat ze hun Europese tour bekend maken. LP deed bijvoorbeeld vorige jaar het Gelredome en RW.

• Leuk
Waarderingen: DennisvdBr
Ik ga nog altijd niet vanuit dat de Foo's komen met de info die ik heb. Maar als de aankondiging nog even kan/gaat duren, dan stijgen de kansen eventueel wel wat. Pinkpop staat iig de komende twee weken nog niet in de startblokken.

Hoe dan ook, de ticketverkoop zal ergens in november starten. Het 2e (gelijk met Graspop), 3e of 4e (gelijk met Rock Werchter) weekend van november.

Dus in de week (dagen) er voor zal nieuws zijn.

Of waar ze iets logischer moeten boeken, want als act voor Pink was het gewoon een mismatch.
Vind het muzikaal geniaal, maar bij daglicht op een podium waar al vooral Pink fans vooraan klaar staan, inderdaad een mismatch. Zet ze in de tent, voelen ze zich niet te groot voor, want ze stonden vorig jaar in Oosterpoort (waar ik godzijdank bij was 🙏)

Nieuws vanuit het Australische Bluesfest Byron Bay. Die wachten dus gewoon op een grote internationale headliner die vermoedelijk dus alle data tegelijk gaat droppen?

The first artist announcement for Bluesfest 2026 is locked an loaded, we're just waiting on the final
international headliner to confirm their arena tourdates before we press play. As soon as we get the green light, the lineup will be announced!
We can't give you a date yet, but you can expect it to happen within the next 2-3 weeks.
Communiceerde PP maar zo open.

• Leuk
Waarderingen: PJ en JP5

Users who are viewing this thread