Pinkpop 2026

Leg even uit wat daar erg aan is? Zelf heb ik hem nog niet live gezien, maar die man heeft stiekem toch best wel wat hits (meezingers) op zijn naam staan.
Live zo vals als een kraai.

Waar komt toch altijd die negativiteit vandaan. Sorry valt mij bij jou Timmetje, toch best vaak op. Erg jammer eigenlijk want er zijn toch ook zeker wel positieve invloeden of ik zie dat gewoon verkeerde, dat kan natuurlijk ook.
Volbeat zou een prima toevoeging zijn maar trekt dat veld niet vol genoeg om te headlinen.

Waar komt toch altijd die negativiteit vandaan. Sorry valt mij bij jou Timmetje, toch best vaak op. Erg jammer eigenlijk want er zijn toch ook zeker wel positieve invloeden of ik zie dat gewoon verkeerde, dat kan natuurlijk ook.
En nee niet alleen op Volbeat, maar het valt mijn in elk geval wel regelmatig op.

En o ja in '22 was het veld echt niet leeg hoor bij Volbeat.
Eens! Mijn ervaring was zelfs dat Volbeat zoveel energie uitstraalde dat Imagine Dragons een beetje aanvoelde als anti climax.

• Leuk
Waarderingen: brutus257
Het veld was ook ramvol bij Limp Bizkit. Denk dat dit soort bands het gewoon aardig doen op Pinkpop, maar gaan qua kaartverkoop echt geen dag dragen.

• Leuk
Waarderingen: elo, PJ en Timmetje
Het veld was ook ramvol bij Limp Bizkit. Denk dat dit soort bands het gewoon aardig doen op Pinkpop, maar gaan qua kaartverkoop echt geen dag dragen.
Nou ja in het geval van Limp bizkit, dat is voor ons een stukje jeugdsentiment dus indd misschien meer uit nieuwsgierigheid er een keer bij te zijn geweest. Ja wij hebben ons wel vermaakt daar, maar hoeft nu ook weer niet perse heel snel op zijn retour. En zo heeft het indd en voor diverse generaties wel zijn artiesten dat wel ja.

Is live tegenwoordig echt tenenkrommend slecht. Samen met Axl Rose zou hij een levende marteltechniek vormen.
Oke dat zou kunnen, ik heb echt geen idee. Heb ze beiden nooit live gezien. Maar zijn er dan niet nog veel meer artiesten die ze beter kunnen skippen?

Eens! Mijn ervaring was zelfs dat Volbeat zoveel energie uitstraalde dat Imagine Dragons een beetje aanvoelde als anti climax.
deze foto blijft me een heel goed gevoel geven

FVo7Rq5XsAUMt-X

Doet The Cure dat dan wel? Zat net even de beelden van 2012 te bekijken maar dat staat men alles behalve schouder aan schouder. En vanuit mijn eigen herinnering kon ik vrij simpel nog rechts vooraan bij het de main komen. Maar goed laten we maar lekker afwachten wat het gaat worden. Ben in ieder geval hartstikke nieuwsgierig.

De combi Volbeat en The Cure zou ik best tof vinden eigenlijk. Het kan en mag allebei hè. Net als een mierzoete popact en daarvoor Ghost. Dat lijkt me een prima compromis voor Pinkpop: af en toe wat knalwerk (daar is en blijft toch veel behoefte aan in deze regio), maar ook populaire popacts (zelfs Boone met z'n belachelijke flip).

De combi Volbeat en The Cure zou ik best tof vinden eigenlijk. Het kan en mag allebei hè. Net als een mierzoete popact en daarvoor Ghost. Dat lijkt me een prima compromis voor Pinkpop: af en toe wat knalwerk (daar is en blijft toch veel behoefte aan in deze regio), maar ook populaire popacts (zelfs Boone met z'n belachelijke flip).
Volbeat zou een prima sub/noordafsluiter zijn voor the Cure ja

Misschien is er dan ook wel ruimte op het hoofdveld voor de recordpoging twister tijdens The Cure...
Wat jammer Dennis. Je kunt je afkeer tegen een artiest/band niet los zien van wat een prima act voor een festival zou kunnen zijn. Respect voor je ultieme fandom voor Pinkpop, maar dat is het dan ook hè.

Die Twister wordt dan wel zwart-wit met rook erbij.

Laatst bewerkt:
Oke dat zou kunnen, ik heb echt geen idee. Heb ze beiden nooit live gezien. Maar zijn er dan niet nog veel meer artiesten die ze beter kunnen skippen?

GNR en Bon Jovi wil je eigenlijk niet meer meemaken, al wil ik best Bon Jovi nog wel meemaken als groot fan zijnde. Maar objectief gezien als je niet specifiek fan bent van hun genres, kan je beter ergens anders staan

Doet The Cure dat dan wel? Zat net even de beelden van 2012 te bekijken maar dat staat men alles behalve schouder aan schouder. En vanuit mijn eigen herinnering kon ik vrij simpel nog rechts vooraan bij het de main komen. Maar goed laten we maar lekker afwachten wat het gaat worden. Ben in ieder geval hartstikke nieuwsgierig.
Tijdens die show kon je een uur nadat de show begonnen was nog het voorvak in. Dit hebben we toen ook geprobeerd, maar na 10 minuten weer weg gegaan omdat we het eerlijk gezegd echt enorm saai vonden. Toen maar achteraan nog een biertje gedaan en optijd richting camping B.

Zou an sich lachen vinden als Pinkpop na alle speculaties gewoon met Volbeat als headliner komt
Een Moby of Underworld tegelijkertijd in de tent en een Alter Bridge ervoor en je hebt in mijn ogen prima headliners.

Pinkpop moet afstappen van één grote headliner per dag maar naar 2 of 3 iets minder grote namen die elkaar aanvullen.

Zo zou ik The cure en Placebo ook een mooie combi vinden.

• Leuk
Waarderingen: Maria

Users who are viewing this thread