Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Voor mij persoonlijk vind ik the Cure wel heel vet, maar dit zou in zijn geheel inderdaad toch behoorlijk karig zijn.
Vervang Katy Perry met Sabrina Carpenter en het wordt al iets beter. Maar dan moet er denk ik wel echt een grote derde naam bij (zoals een Foo Fighters) i.p.v. 21 pilots om de kaartverkoop te stimuleren.
Voor mij persoonlijk vind ik the Cure wel heel vet, maar dit zou in zijn geheel inderdaad toch behoorlijk karig zijn.
Vervang Katy Perry met Sabrina Carpenter en het wordt al iets beter. Maar dan moet er denk ik wel echt een grote derde naam bij (zoals een Foo Fighters) i.p.v. 21 pilots om de kaartverkoop te stimuleren.
Welke namen verwacht je? Of wat zou je zelf als drie headliners willen zien?
Er worden momenteel enorm veel namen geroepen die touren. Voor mij zou een Chappell enorm welkom zijn. Die zal helaas niet touren. Ook zou een GNR voor mij meer dan welkom zijn. Maar ook dat gaat niet gebeuren. Foo Fighters is zeker een mooie naam en zal wss ook direct hun dag uitverkopen. Al moet ik eerlijk zeggen van de 6x dat ik ze zag was de laatste passage op Werchter(2024) toch echt wel de minste was. Vandaar dat ik ipv hun liever zelf iets anders zie.
The Cure heb ik zelf al vaker genoemd dat ik er niet warm van loop.
Nu heb ik de afgelopen 20 jaar wel een enorm groot deel van de zogenaamde headliners die er zijn wel gezien. Voor mij zou het ook eens interessant zijn om Kleinere headliners te boeken in een co headliner constructie. Zoals Werchter afgelopen jaar had met Sam Fender/KOL. Ipv het grote geld aan de mega artiesten uit te geven, dit meer te spreiden over de hele dag en flink in de breedte te boeken.
Nu zal dit wel vrij onrealistisch zijn, maar een mens mag hopen.
En het is waar we het afgelopen week over hadden. Ik ga nu bijna 20 jaar naar pinkpop ongeacht wat het programma was, maar de urgentie om perse te moeten gaan is er ondertussen wel een beetje van af. Mede doordat ik enorm kieskeurig ben geworden in wat ik wil zien. En speelt ook mee dát ik al heel veel heb gezien. Daarom liever een mooi in de breedte programma met kleinere headliners dan 1 grote naam per dag en dan 2 leuke namen eronder met opvulling.
Zelf heb ik dit jaar de zaterdag als dieptepunt ervaren met enigste uitsmijter TLDP die me echt positief verrast hebben.
Sabrina wel jouw smaak? Voor mij twee toppers en ik zal Sabrina zeker een kans geven, hoewel ik hier volgens mij ooit heb gezegd, dat als ze komt ik niet meer naar PP zou gaan
Nee, Sabrina is niet mijn smaak. The Foo Fighters vind ik oké hoor, maar daar blijft het bij. Eigenlijk zou ik dan alleen over The Cure enthousiast zijn.
Ben hier zelf ook enorm voorstander van en dit is toch misschien wel de kant waar Pinkpop naar toe moet gaan, zeker gezien het feit dat steeds meer grote namen liever een eigen tour gaan doen of onbetaalbaar zijn geworden.
Stel je zet Sam Fender & The Killers op één dag neer, dan heb je voor mij al het begin van een hele interessante dag om te bezoeken. Zet daarbij een tegen hangende act tijdens de headliner(s) in de tent en het begint al meer op een festival te lijken waar je muzikaal veel meer aan je trekken komt.
Ben hier zelf ook enorm voorstander van en dit is toch misschien wel de kant waar Pinkpop naar toe moet gaan, zeker gezien het feit dat steeds meer grote namen liever een eigen tour gaan doen of onbetaalbaar zijn geworden.
Stel je zet Sam Fender & The Killers op één dag neer, dan heb je voor mij al het begin van een hele interessante dag om te bezoeken. Zet daarbij een tegen hangende act tijdens de headliner(s) in de tent en het begint al meer op een festival te lijken waar je muzikaal al veel meer aan je trekken kan komen.
Dit klinkt mij als muziek in de oren ;-). Ik zou ook liever een programma zien dat in de breedte geprogrammeerd wordt, met minder dure stadionacts en idd een tegenhanger in de tent tijdens de headliners.
dat Pinkpop al een paar jaar actief achter Foo Fighters heeft aangezeten en afgelopen jaar in de aankondiging Pinkpop er tussen had 'moeten' zitten... vandaar
edit: en neem de periode in juni in europa ook mee in deze gedachtegang
dat Pinkpop al een paar jaar actief achter Foo Fighters heeft aangezeten en afgelopen jaar in de aankondiging Pinkpop er tussen had 'moeten' zitten... vandaar
edit: en neem de periode in juni in europa ook mee in deze gedachtegang
Maar dat is dus eigenlijk met name wishfull thinking. Vorig jaar deden ze festivals, dus had het voor de hand gelegen. Als ze nu eigen gigs doen, zie ik niet in dat een uitzondering is gemaakt voor Pinkpop. Dat Pinkpop het eerder wilde of bijna rond had, vind ik niet zo richtinggevend.
Maar we gaan het zien. Zou een prima boeking zijn wel.
Maar dat is dus eigenlijk met name wishfull thinking. Vorig jaar deden ze festivals, dus had het voor de hand gelegen. Als ze nu eigen gigs doen, zie ik niet in dat een uitzondering is gemaakt voor Pinkpop. Dat Pinkpop het eerder wilde of bijna rond had, vind ik niet zo richtinggevend.
Maar we gaan het zien. Zou een prima boeking zijn wel.
Dat een Novarock ze nu niet heeft lijkt me een veeg teken aan de wand. Als Foo Fighters in juni volgend jaar festivals zou doen, dan hadden ze daar (ook) gestaan.
Dat een Novarock ze nu niet heeft lijkt me een veeg teken aan de wand. Als Foo Fighters in juni volgend jaar festivals zou doen, dan hadden ze daar (ook) gestaan.
Ik ook. Dan is het hopen op een goede undercard bij Sabrina. Anders 2 dagkaarten via Ticketswap (vr + zo).
Toevoeging: M&S staan maandag 17 november in een strak uitverkochte Ziggo. Kan Pinkpop ze mooi de ochtend erna bekend maken. En dan ook diezelfde week de andere headliners, zodat ze tegelijk met RW de kaartverkoop kunnen starten op 22 nov.
Persoonlijk zou ik blij zijn met Mumford & Sons, maar meestal is de zondag headliner toch wel de grootste van de drie. Ik denk eigenlijk niet dat MS dat in deze line-up zou zijn. Ik weet niet zo goed wie dan wel van de geopperde acts. Of zou er nog iets in de planning zitten wat wij hier niet in het vizier hebben? Is Sabrina groot genoeg om de afsluitende act te zijn? Of komt PP nog op de proppen met Oasis, Lady Gaga, Arctic Monkey's of Billie?