Pinkpop 2026

Persoonlijk zou ik blij zijn met Mumford & Sons, maar meestal is de zondag headliner toch wel de grootste van de drie. Ik denk eigenlijk niet dat MS dat in deze line-up zou zijn. Ik weet niet zo goed wie dan wel van de geopperde acts. Of zou er nog iets in de planning zitten wat wij hier niet in het vizier hebben? Is Sabrina groot genoeg om de afsluitende act te zijn? Of komt PP nog op de proppen met Oasis, Lady Gaga, Arctic Monkey's of Billie?
Mijn eerste gedachte voor '26 was Oasis. Maar daar denkt blijkbaar iedereen anders over. Of je dat moet willen, of ze dan niet alweer uitelkaar zijn met ruzie op het podium enzv.

• Haha
Waarderingen: Maria
Nee. Dat gaat nooit gebeuren. Die verkopen zelf de Arena wel 2x uit.
Maar de vraag is wil je dan nog in die galmbak staan? Ik bedoel je wil toch juist dat de fans/bezoekers enthousiast zijn en niet klagen over hoe slecht het geluid was enz. Dan kun je misschien wel beter een paar festivals meepakken of uiteraard een andere locatie.

• Leuk
Waarderingen: LifeCanBeBeautiful
Maar de vraag is wil je dan nog in die galmbak staan? Ik bedoel je wil toch juist dat de fans/bezoekers enthousiast zijn en niet klagen over hoe slecht het geluid was enz. Dan kun je misschien wel beter een paar festivals meepakken of uiteraard een andere locatie.
Denk dat het geld dat ze kunnen verdienen zwaarder meetelt dan de galm.

• 100
  • Leuk
Waarderingen: Paddy, Bart1981 en EFDEE
We hebben met enkele forumleden weer een draft gehouden! Ditmaal hebben we onze focus gericht op de toekomst. Stuk voor stuk hebben we ons trachtten in te beelden hoe een affiche van Rock Werchter en Pinkpop er zou kunnen uitzien binnen 5 jaar, in 2030.

Vanaf vandaag kun je dan ook stemmen op de beste line-ups die daar uit zijn voort gekomen. Je mag 4x een combiticket uitdelen en 1x een dagticket voor RW-organisatoren en 2x een combi en 1x een dagticket voor Pinkpop-organisatoren.

Stemmen mogen rechtstreeks gestuurd worden naar mij via pm.

Ja, dit vooral. Dat is bijna genoeg reden om er een streep door te zetten.

Ik zet mijn geld op The Cure - Sabrina Carpenter - Mumford and Sons
Poeh! Als dit hem wordt hoop ik echt op een goede undercard. Anders zegt mijn gevoel dat de bezoekersaantallen niet hoger uitvallen dan afgelopen jaar. En dat vind ik jammer omdat ik pinkpop meer gun en het nog steeds een fantastisch festival vindt.

• Leuk
Waarderingen: LifeCanBeBeautiful
Mijn eerste gedachte voor '26 was Oasis. Maar daar denkt blijkbaar iedereen anders over. Of je dat moet willen, of ze dan niet alweer uitelkaar zijn met ruzie op het podium enzv.
Op dit moment dé beste live band die op tour is. Lees de recenties maar eens. Het gaat niet gebeuren, maar als ze Oasis hadden kunnen boeken hadden we dezelfde ticketverkoop gehad als in 2014.

• Leuk
Waarderingen: jeff250381
Is er wel weer lekker veel ruimte op het veld die dag.
Waar komt toch altijd die negativiteit vandaan. Sorry valt mij bij jou Timmetje, toch best vaak op. Erg jammer eigenlijk want er zijn toch ook zeker wel positieve invloeden of ik zie dat gewoon verkeerde, dat kan natuurlijk ook.
En nee niet alleen op Volbeat, maar het valt mijn in elk geval wel regelmatig op.

En o ja in '22 was het veld echt niet leeg hoor bij Volbeat.

Users who are viewing this thread