Pinkpop 2026

Tsja misschien is dat voldoende voor PP/Mojo, maar ze gaat die dag niet uitverkopen net als JT dit jaar.
Ik heb het idee dat Pinkpop niet echt kijkt naar relevante acts zie het mislopen om wat voor reden dan ook van acts als bv Dua Lipa en Billie Eilish

Maar daardoor verkopen ze ook niet uit.
En blijkbaar vinden ze het wel prima want anders hadden ze hun strategie misschien wel aangepast. Ik meen me te herinneren dat ze met reden naar midden/eind juni zijn verhuisd mede omdat er dan meer acts beschikbaar zijn. Maar toch lopen ze wel vaker de relevante acts mis of zeg ik nou iets heel geks....

En blijkbaar vinden ze het wel prima want anders hadden ze hun strategie misschien wel aangepast. Ik meen me te herinneren dat ze met reden naar midden/eind juni zijn verhuisd mede omdat er dan meer acts beschikbaar zijn. Maar toch lopen ze wel vaker de relevante acts mis of zeg ik nou iets heel geks....
Of gebrek aan budget en daardoor genoegen nemen met de iets mindere namen.De laatste jaren lijkt het wel of het sacred fire ontbreekt bij PP en het wel allemaal zo goed vind.Blijft schijnbaar genoeg onder de streep over.

• Leuk
Waarderingen: PJ
Relevantie is op het forum een subjectief begrip. En dat is prima en vermakelijk.
Da's altijd wel subjectief. Maar Sabrina Carpenter, Chapell Roan, Fred Again..., Billie Eilish en Dua Lipa zijn allemaal gewoon relevanter dan Justin Timberlake, Pink, Calvin Harris etc. Net als dat een Twenty One Pilots relevanter is dan Korn bijvoorbeeld. Zegt verder niks over de kwaliteit.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje en PJ
...en net als het frisse Volbeat meer relevant is dan het stoffige The Cure
Niet perse want The Cure komt nog met relevant nieuw werk. (En zo fris is Volbeat ook niet meer)

En dat is sowieso geen vergelijking want Volbeat is geen headliner. :P

Maar pink is toch gewoon een mega goede vocalist en zet een performance neer met wat ze allemaal in de lucht doet. JT was 1 grote teleurstelling en had er veel meer uit kunnen halen want hij kan het wel... Maar Katy, is gewoon slecht toch van wat ik van andere live performances heb gezien...
Ik ging er die avond licht kritisch in, maar Pink gaf echt een top show op PP. Katy Perry mag haar schoenveters nog net strikken 🙂

Ik ging er die avond licht kritisch in, maar Pink gaf echt een top show op PP. Katy Perry mag haar schoenveters nog net strikken 🙂
Er werd op dit forum ook kritiek op Pink! gegeven maar dit is een artieste zoals er weinig geweest zijn en er zullen er nog weinig komen zoals Pink! Zang, show, connectie met publiek, enz... Zalige artieste en zangeres!

Er werd op dit forum ook kritiek op Pink! gegeven maar dit is een artieste zoals er weinig geweest zijn en er zullen er nog weinig komen zoals Pink! Zang, show, interactie met publiek, enz... Zalige artieste en zangeres!

Da's altijd wel subjectief. Maar Sabrina Carpenter, Chapell Roan, Fred Again..., Billie Eilish en Dua Lipa zijn allemaal gewoon relevanter dan Justin Timberlake, Pink, Calvin Harris etc. Net als dat een Twenty One Pilots relevanter is dan Korn bijvoorbeeld. Zegt verder niks over de kwaliteit.
Eens! Van het rijtje relevante acts die jij benoemt zou ik alleen Billie Elish en Dua Lipa de moeite waard vinden. En relevantie betekent ook niet automatisch dat het veel kaarten schuift. Olivia Rodrigo was best relevant maar verkocht ook niet uit. Je zou maar de directie van Pinkpop zijn..... Onmogelijke opdracht!

Users who are viewing this thread