Pinkpop 2026

Vermoed toch dat dat vooral komt omdat er genoeg metalfestivals in hetzelfde weekend zitten en ze daar toch wel hogere posities innemen, met name een Graspop waar ze gewoon headliner zijn.
Ja, dat is idd wel plausibel. Maar inmiddels al 18 jaar niet geweest, vind het toch bijzonder.

ben wel echt benieuwd naar pinkpop 2026
en dan niet alleen de line up
maar vooral naar de veranderingen die Ide gaat brengen

ben wel echt benieuwd naar pinkpop 2026
en dan niet alleen de line up
maar vooral naar de veranderingen die Ide gaat brengen
De combi Tirsa / Ide heb ik wel vertrouwen in (dat heeft voor DTRH ook gewerkt op de achtergrond)... enkel Ide heb ik qua Pinkpop geen vertrouwen in, daar moet Tirsa het voortouw hebben, nemen en houden als het op Pinkpop-DNA aankomt!!!

• Thinking
  • Haha
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss, elo en EFDEE
Ik weet dat veel hier minder met pop hebben, maar wat voor popnamen zouden er kunnen komen betreft niet headliners?

Ik zelf zou Marina wel leuk vinden (nostalgie), Jade. Ik zou het ook leuk vinden als Shaboozey zou komen inhalen maar zal wel niet met nog geen eu aangekondigde tour volgend zomer. Of Adam Lambert.

Twenty One Pilots is 2e headliner Werchter hierdoor misschien toch ook een optie voor Pinkpop.

Wat al eerder gezegd is zou ik Foo Fighthers, Linkin Park of The Cure en iemand als Sabrina Carpenter toe juichen.

En Within Temptation moet na echt veel te lange tijd gewoon doorkomen.

• Leuk
Waarderingen: colette283 en Maria
nee, Pinkpop heeft blijkbaar geen haast of wacht op een touraankondiging van 1 van de headliners voordat ze met nieuws komen
Dat laatste denk ik. Die wachten gewoon op de "nieuwe naam" wat dat dan ook mag zijn en komen daarna met de bekende namen die we overal al zijn tegengekomen.

Twenty One Pilots is 2e headliner Werchter hierdoor misschien toch ook een optie voor Pinkpop.

Wat al eerder gezegd is zou ik Foo Fighthers, Linkin Park of The Cure en iemand als Sabrina Carpenter toe juichen.

En Within Temptation moet na echt veel te lange tijd gewoon doorkomen.
Leuk, TOP! Mag doorkomen. Ik heb alleen echt zo geen zin in Sabrina ;-(
Ik hoop toch nog op een (pop) headliner die me meer aanspreekt. Shakira zou al leuker zijn.

Leuk, TOP! Mag doorkomen. Ik heb alleen echt zo geen zin in Sabrina ;-(
Ik hoop toch nog op een (pop) headliner die me meer aanspreekt. Shakira zou al leuker zijn.
Shakira? Gerucht gaat ook dat Katy Perry op Boutique zou staan. Die verwacht ik dan eerder.

Users who are viewing this thread