Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
vind dat Pinkpop wel eens Within Temptation weer mag binnenhalen qua Nederlandse inbreng... al een paar jaar achter elkaar touren ze rond Pinkpop op festivals en laaikeer was 2007... Daarnaast denk ik dat Kensington ook een groot NL kanshebber is. ik zie Blackbird wel een kanshebber als Noord opener.
Het was toen mijn beleving. Heb ze daarna niet meer gezien. Andere bands die ik de eerste keer niet zo vond, vond ik later wel tof, kan dus ook een momentopname zijn geweest
Verder wel bizar hoe lang geleden het is dat zij op Pinkpop stonden. Niet eens helemaal echt mijn ding, maar een Nederlandse band met die kwaliteit en zo'n geweldige vocaliste had ik wel vaker verwacht.
Vermoed toch dat dat vooral komt omdat er genoeg metalfestivals in hetzelfde weekend zitten en ze daar toch wel hogere posities innemen, met name een Graspop waar ze gewoon headliner zijn.