Pinkpop 2026

Morgen eerst de paaspop namen eens afwachten, hoop niet dat er weer een overlap in zit in de grote artiesten zoals dit jaar met Faithless.

Persoonlijk ƩƩn van de minste optredens die ik de afgelopen 4 jaar heb gezien, two door cinema club op Down the Rabbit hole.
Die hadden echt 0 plezier in het optreden zeg. Ik zou ze als programmeur van een festival lekker overslaan.
Dat had ik ook op Werchter een paar jaar geleden. Vond ze op plaat wel toffe nummers hebben toen, maar live viel het erg tegen.

Wordt het ondertussen niet eens tijd om Rowwen HĆØze weer eens te boeken, als ik me niet vergis is dat alweer een jaar of 6 - 7 geleden.
vind dat Pinkpop wel eens Within Temptation weer mag binnenhalen qua Nederlandse inbreng... al een paar jaar achter elkaar touren ze rond Pinkpop op festivals en laaikeer was 2007... Daarnaast denk ik dat Kensington ook een groot NL kanshebber is. ik zie Blackbird wel een kanshebber als Noord opener.

Vermoed toch dat dat vooral komt omdat er genoeg metalfestivals in hetzelfde weekend zitten en ze daar toch wel hogere posities innemen, met name een Graspop waar ze gewoon headliner zijn.

Users who are viewing this thread