Pinkpop 2026

Maar welke headliners hebben wel een garantie op slagen dan, op Pinkpop anno 2026. Ik steek nergens meer m'n hand voor in het vuur. Muse verkocht hun dag ook niet uit, Olivia Rodrigo stond voor een halfleeg veld, P!nk was een regelrechte afgang en Robbie Williams bleek ook te licht. Ik denk echt dat ze beter kunnen kappen met inzetten op mega-namen die het blijkbaar altijd slechter doen op Pinkpop dan op andere plekken.
Jij vond Pink misschien een regelrechte afgang maar ik kan je verzekeren dat niet iedereen dat vond. Er zijn momenteel geen artiesten die zoveel bekende nummers en zo een show neerzetten dan Pink! En Robbie Williams dit jaar gezien op TW Classic en dit was uitverkocht met maar 6 artiesten / bands op een ganse dag. Robbie Williams op Pinkpop enkele jaren geleden trok inderdaad op niks maar ik denk dat het grote publiek toch een ander gevoel heeft bij vele artiesten dan de enkelingen op dit forum hoor. En neen Pink! was niet uitverkocht maar dat zal niet veel gescheeld hebben. In ieder geval verkoopt ze meer tickets dan de headliners die er de voorbije 2 jaren hebben gestaan.

• Leuk
Waarderingen: BvdS
Jij vond Pink misschien een regelrechte afgang maar ik kan je verzekeren dat niet iedereen dat vond. Er zijn momenteel geen artiesten die zoveel bekende nummers en zo een show neerzetten dan Pink! En Robbie Williams dit jaar gezien op TW Classic en dit was uitverkocht met maar 6 artiesten / bands op een ganse dag. Robbie Williams op Pinkpop enkele jaren geleden trok inderdaad op niks maar ik denk dat het grote publiek toch een ander gevoel heeft bij vele artiesten dan de enkelingen op dit forum hoor. En neen Pink! was niet uitverkocht maar dat zal niet veel gescheeld hebben. In ieder geval verkoopt ze meer tickets dan de headliners die er de voorbije 2 jaren hebben gestaan.
Die vrijdag in 2023 was het praktisch uitverkocht. Misschien niet alleen door Pink, want met The Lumineers, Nial Horan, Editors en The War on Drugs lag er een heel sterke basis onder. Wij kwamen ook absoluut niet voor Pink, maar ze gaf een geweldige show die enorm aansloeg en juist helemaal geen regelrechte afgang was. Sterker nog: we hebben hem helemaal afgekeken omdat het echt de moeite waard was, ondanks dat ik het altijd Sky Radio muziek noemde 🙂

En die zijn beiden nog niet uitverkocht. In het Sportpaleis is zelfs de tweede ring niet geopend.
Overweeg wel te gaan naar Antwerpen, maar dan mede vanwege Bush in het voorprogramma.
Is nog nooit open geweest als ze daar stonden. Het zijn vooral de andere plaatsen die het echt rampzalig doen daar.

• Leuk
Waarderingen: BvdS
ziet er naar uit dat NovaRock met oa Iron Maiden, Volbeat en The Cure gaat komen...

Nova Rock
+Iron Maiden
+The Cure
+Volbeat
+The Pretty Reckless
+Sabaton
+Papa Roach
+Trivium
+ Kaleo
Aldus efest.

• Leuk
Waarderingen: puncturewounds
ja lijkt er op dat het The Cure (en Volbeat) aankondigingen ronde wordt in festivalland vandaag...

Nova Rock
+Iron Maiden
+The Cure
+Volbeat
+The Pretty Reckless
+Sabaton
+Papa Roach
+Trivium
+ Kaleo
Aldus efest.

Is gebaseerd op een krantenartikel dat daar vanochtend is verschenen, dus dat zal gewoon kloppen

• Leuk
Waarderingen: PJ
Geen Foo's is wel opmerkelijk. Zouden die volgend jaar überhaupt festivals doen of op een stadiontour mikken?

Users who are viewing this thread