Pinkpop 2026

En Snelle zit ik ook niet op te wachten, maar best een realistisch rijtje, waarbij idd aangetekend moet worden dat Florence nog een LL show moet "inhalen"
Ik heb persoonlijk niks tegen snelle, vind het opzicht wel een toffe gast. En heeft best goede teksten in zijn nummers.

IMG_5348.jpeg

Mgk dus enkel naar NL (3mrt, Amsterdam) en niet naar BE. Maar waarom het relevant is: zit de hele maand juni tot 1jul in USA, dus sowieso niet op Pinkpop ❌

Muzikaal op hun piek :)
Inderdaad. Was ook mijn favoriete groep maar na Viva alleen nog rommel gemaakt helaas.

Zelden een band zo'n bizarre omslag zien maken. Helaas dat het dan ook nog beloond word met populariteit....

KoL was in de Come Around Sundown periode, dus inderdaad wel denasleep van Only By The Night met o.a. Sex On Fire en Use Somebody. Ook dat was een toffe set. Toen nog het hele weekend geweest met o.a. Avenged Sevenfold, Elbow, Alter Bridge, Wolfmother, White Lies, Manic Street Preachers, Hurts, Kaiser Chiefs, Volbeat, The Gaslight Anthem, 30 Seconds To Mars, Deadmau5, Band Of Horses, The Bloody Beetroots, Cage The Elephant, The Script en uiteraard ook niet te vergeten Hanson.

Best aardig jaartje was dat.
Was inderdaad een lekker jaartje. Dit hele rijtje mogen ze er wat mij betreft zo weer doorheen fietsen komende editie.

Inderdaad. Was ook mijn favoriete groep maar na Viva alleen nog rommel gemaakt helaas.

Zelden een band zo'n bizarre omslag zien maken. Helaas dat het dan ook nog beloond word met populariteit....
I know, la-la-la-la-la-la-la-la-la
I know, la-la-la-la-la-la-la-la
Still, I don't let go
And fields of flowers grow, okay

Beyond waanzinnig, dit komt eruit als je een willekeurige Havo-brugklasser een nummer laat schrijven.

• Winning
Waarderingen: Bart1981
Muzikaal op hun piek :)
Exact. Dat Coldplay nu nog erg populair is, is meer te wijten aan de wansmaak van de fans dan aan de muziek die de band produceert 😜

En ja, ik kan het ook hebben als mensen mij een boomer noemen die alleen maar naar oude grijze mannen met een gitaar luistert 😜

• Leuk
Waarderingen: elo
Denk dat ook een hoop mensen voor de show gaan, of dit een keer gezien willen hebben. Die lampjes in de armbandjes ziet er wel imposant uit.
Beetje zoals veel mensen afgelopen jaren naar Rammstein wilden voor de show. Stukje hype mede door de show.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
I know, la-la-la-la-la-la-la-la-la
I know, la-la-la-la-la-la-la-la
Still, I don't let go
And fields of flowers grow, okay

Beyond waanzinnig, dit komt eruit als je een willekeurige Havo-brugklasser een nummer laat schrijven.
Kom op man zo kan je bij elke artiest toch wel een tekst aanhalen.

Krijg zojuist bericht uit Parijs dat Iron Maiden op 22 juni in La Defense Arena terug keert.

Het zou de ultieme verrassing zijn als Pinkpop ze ervoor boekt.

• Leuk
Waarderingen: brutus257

Users who are viewing this thread