Pinkpop 2026

Opzich mogen ze best naar pinkpop komen maar niet als headliner, misschien als sub 1uurtje max 1.15 uur hitjes spelen dan zou het wel lekker zijn. Maar zoals met veel artiesten eisen die tegenwoordig allemaal een headline slot.

• Haha
Waarderingen: brutus257
Opzich mogen ze best naar pinkpop komen maar niet als headliner, misschien als sub 1uurtje max 1.15 uur hitjes spelen dan zou het wel lekker zijn. Maar zoals met veel artiesten eisen die tegenwoordig allemaal een headline slot.
the cure geen headliner? staat overal sowieso als top of the bill
+ men kan met cure wel wat regelen (zie werchter 2019 met tool er nog na)

The Cure 30 Augustus naar Rock en Seine! Wordt dit een festival tour of gaan ze daarna een arena tour doen? That’s the question!
Toch ook best eigenaardig dat Rock en Seine de primeur heeft om de The Cure als eerste aan te kondigen.

Ik hoop echt dat BMTH op pinkpop staat. Zie eigenlijk dit ook als enige kans of ze moeten weer op Lowlands staan, maar voor de rest zie ik geen festivals die groot genoeg zijn voor BMTH en ze willen boeken. Enige kanttekening is gaan zo voor minder dan Head en indien ze dat niet doen zie ik niet zo snel dat Pinkpop of Lowlands de ballen heeft om BMTH als Head neer te zetten

• Leuk
Waarderingen: degrotegeneraal
Ik hoop echt dat BMTH op pinkpop staat. Zie eigenlijk dit ook als enige kans of ze moeten weer op Lowlands staan, maar voor de rest zie ik geen festivals die groot genoeg zijn voor BMTH en ze willen boeken. Enige kanttekening is gaan zo voor minder dan Head en indien ze dat niet doen zie ik niet zo snel dat Pinkpop of Lowlands de ballen heeft om BMTH als Head neer te zetten
Ik ben bang dat BMTH geen optie meer is voor Nederlandse festivals, je schetst het zelf al een beetje. Wellicht in een co-head constructie met MCR of iets van dat formaat, maar dat is meer wishfull thinking dan realistisch.

the cure geen headliner? staat overal sowieso als top of the bill
+ men kan met cure wel wat regelen (zie werchter 2019 met tool er nog na)
Iets wat ik al in het RW topic postte en hier ook wel zie werken: The Cure als headliner met daarna Moby als afsluiter. Helemaal omdat laatstgenoemde de vorige keer Nederland heeft overgeslagen.

• Geweldig
Waarderingen: brutus257
Ik ben bang dat BMTH geen optie meer is voor Nederlandse festivals, je schetst het zelf al een beetje. Wellicht in een co-head constructie met MCR of iets van dat formaat, maar dat is meer wishfull thinking dan realistisch.

Iets wat ik al in het RW topic postte en hier ook wel zie werken: The Cure als headliner met daarna Moby als afsluiter. Helemaal omdat laatstgenoemde de vorige keer Nederland heeft overgeslagen.
ja die combo kan echt wel werken

Wordt het voor BMTH niet een keer tijd om Gelredome of Ziggo te doen? Verkopen ze makkelijk uit denk ik. Nederlandse festivals wordt met hen toch niet wat.

Omdat ze die niet vullen, wellicht zonder tribunes dan
Ik denk dat je BMTH echt flink onderschat... In 2026 is het alweer 3 jaar geleden dat ze er voor het laatst waren en dat was uit mijn hoofd 2x de Ziggo, al weet ik niet meer hoe dat toen verkocht.

Ik denk dat je BMTH echt flink onderschat... In 2026 is het alweer 3 jaar geleden dat ze er voor het laatst waren en dat was uit mijn hoofd 2x de Ziggo, al weet ik niet meer hoe dat toen verkocht.
Zou goed kunnen, hoor. Volg ze niet goed genoeg daarvoor. Lijkt me ook een prima Noord-afsluiter voor Pinkpop.

Denk dat ze daar zelf niet mee akkoord gaan en in het daglicht zou dit ook echt crimineel zijn.

Denk ook niet dat BMTH nog in het daglicht op een major zal staan.
Lijkt me niet echt een goede fit met pinkpop, wellicht als cohead met Volbeat ofso maar kans lijkt me klein.
Gelredome lijkt me niet zo'n gekke shout, zie ik nog wel gebeuren.

Users who are viewing this thread