Pinkpop 2026

Lijkt me gewoon een fake postertje niet?
Yup, mij ook. Op reddit trouwens ook de volgende reactie:

"Seeing this poster doing the rounds in a few places, but others are pointing out it's likely fake as the Hurricane animals are usually made of geometric shapes with no gradient colours, unlike this rabbit."

Ahh, in dat geval sorry voor de twijfels. Wat mijn bron betreft: rechtstreeks overgetikt uit het RW topic...

om eerlijk te zijn, ik heb totaal geen feeling bij Fontaines voor Pinkpop... eerder headliner voor BKS dan een hoge spot op Pinkpop

Ik ook (nog) niet. Maar ik ga het morgen eens meemaken bij Werchter. De sound is wel oké en de live reputatie ook, dus wat mij betreft gewoon een kanshebber...

om eerlijk te zijn, ik heb totaal geen feeling bij Fontaines voor Pinkpop... eerder headliner voor BKS dan een hoge spot op Pinkpop
Klopt eigenlijk ook wel. Al heeft Pinkpop elk jaar wel een paar van dat soort acts. Maar in feite is het gewoon een te 'serieuze' band voor Pinkpop natuurlijk.

• Leuk
Waarderingen: Mark's Kal
Klopt eigenlijk ook wel. Al heeft Pinkpop elk jaar wel een paar van dat soort acts. Maar in feite is het gewoon een te 'serieuze' band voor Pinkpop natuurlijk.
'Te serieus', wat probeer je daarmee te zeggen?

Users who are viewing this thread