Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Fontaines mag voor een Pinkpop toch nooit de afsluitende naam zijn? Afsluiter Noord, akkoord tot daar aan toe, maar afsluiter van een dag voel ik nog niet zo aan
Fontaines mag voor een Pinkpop toch nooit de afsluitende naam zijn? Afsluiter Noord, akkoord tot daar aan toe, maar afsluiter van een dag voel ik nog niet zo aan
Nou, ik bedoel dus minder focus op wie nou dat laatste slot pakt. Stel je hebt Fontaines, BMTH en Sam Fender. Ongeacht wie welke van die drie laatste plekken invult. Als je daar 45/50k bezoekers mee pakt, daarop begroot en je terrein inricht. Dan heb je volgens mij een meer toekomstbestendig beeld.
Al gaf (volgens mij) @Raskolnikov ook wel terecht aan dat je dan teveel DTRH wordt. Maar goed, dan misschien dan wat minder hippe tegenhanger van DTRH.
Maar BMTH, Fontaines en noem nog een derde van die orde, zou toch een mooi afsluitend drieluik zijn. Als je dan ook begroot op 10/20k bezoekers minder dan begroten op die incidentele stadionreus
BMTH was wel absolute headliner op Rock Am Ring dit jaar en vorig jaar een dag van Graspop afgesloten. Die zie ik niet voor minder dan dagafsluiter nog naar Pinkpop komen, naar Rock Werchter ook niet (al dan niet in een co-head constructie). Sam Fender zit 1 à 2 jaar achter hierop en de rest nog veel meer. Fontaines heeft zelfs nog geen subheadline-spotje te pakken gekregen naar mijn weten. Dus zie BMTH wel duidelijk als de grootste van deze namen, maar zolang ze komen is het goed joh, al is het om half3 's namiddags in de Tent
BMTH was wel absolute headliner op Rock Am Ring dit jaar en vorig jaar een dag van Graspop afgesloten. Die zie ik niet voor minder dan dagafsluiter nog naar Pinkpop komen, naar Rock Werchter ook niet (al dan niet in een co-head constructie). Sam Fender zit 1 à 2 jaar achter hierop en de rest nog veel meer. Fontaines heeft zelfs nog geen subheadline-spotje te pakken gekregen naar mijn weten. Dus zie BMTH wel duidelijk als de grootste van deze namen, maar zolang ze komen is het goed joh, al is het om half3 's namiddags in de Tent
Als Linkin Park er staat, dan weet je het deze week. Zou wel erg vreemde strategie zijn om die naam te houden als ze even over de grens ook alweer spelen. Lijkt er ook op dat LP alles er zo snel mogelijk uit wil gooien.
Ik denk dat het met BMTH beide kanten op geredeneerd kan worden. Maneskin was headliner, dan kan BMTH ook. Zet je het af tegen Linkin Park of Foo Fighters, zijn ze misschien wat minder aansprekend.