Pinkpop 2026

Welke acts staan binnen nu en volgend jaar pakweg februari 2 a 3 keer in de Ziggodome?
Onder andere: Shawn Mendes, Volbeat, Drake, Green Day, Kylie Minogue, Anouk, One Republic, Disturbed, Kensington, Lady Gaga, Benson Boone, Zara Larsson, Simply Red, Mumford & sons, James Arthur, big Time Rush, Jason Derulo.
Komt vast wel wat van op Pinkpop 😂

Onder andere: Shawn Mendes, Volbeat, Drake, Green Day, Kylie Minogue, Anouk, One Republic, Disturbed, Kensington, Lady Gaga, Benson Boone, Zara Larsson, Simply Red, Mumford & sons, James Arthur, big Time Rush, Jason Derulo.
Komt vast wel wat van op Pinkpop 😂

Green Day - Benson Boone - Kylie met One Republic als sub zou ook zo maar kunnen.

Afgezien van de headliners deponeer ik hier nog maar eens wat wensen. Gewoon even het eerste dat in me op komt, geen rekening gehouden met of er nieuw werk op komst is ofzo. Sommigen wellicht niet echt een match met PP/past beter op een ander festival, maar ja, you never know. :)

Turnstile, Gurriers, Fontaines DC, Wunderhorse, Dermot Kennedy, Holding Absence, Placebo, Mouth Culture, Dayseeker, My Chemical Romance (dromen mag), Lola Young, Ethel Cain, Been Stellar, Bear’s Den, Deftones, Somebody’s Child, Nine Inch Nails, Yungblud, Spiritbox, PRESIDENT, The Plot In You, Good Charlotte, Incubus.

• Leuk
Waarderingen: spongebobsong en Davidd
Afgezien van de headliners deponeer ik hier nog maar eens wat wensen. Gewoon even het eerste dat in me op komt, geen rekening gehouden met of er nieuw werk op komst is ofzo. Sommigen wellicht niet echt een match met PP/past beter op een ander festival, maar ja, you never know. :)

Turnstile, Gurriers, Fontaines DC, Wunderhorse, Dermot Kennedy, Holding Absence, Placebo, Mouth Culture, Dayseeker, My Chemical Romance (dromen mag), Lola Young, Ethel Cain, Been Stellar, Bear’s Den, Deftones, Somebody’s Child, Nine Inch Nails, Yungblud, Spiritbox, PRESIDENT, The Plot In You, Good Charlotte, Incubus.
Ik teken. Strik erom en niets meer aan veranderen.

• Leuk
Waarderingen: puncturewounds
Met de namen die hier gedropt worden, hebben mensen hier zicht op de tik-tok hypes die elk jaar geboekt worden (en op steeds hogere spots)??

Instant weekendkaart!

Mag Tom Smith daar ook bij? Die is een solo project gestart. En ik wil Djo en Craig Finn.

• Leuk
Waarderingen: puncturewounds
Met de namen die hier gedropt worden, hebben mensen hier zicht op de tik-tok hypes die elk jaar geboekt worden (en op steeds hogere spots)??
Amira Elfeky was dit jaar wel echt zo’n TikTok boeking bijvoorbeeld. Het lastige aan TikTok is wel dat iets echt met 1 vingerknip kan opblazen, en ik vind het altijd lastig inschatten hoe vroeg van te voren een act al geboekt wordt. Ze zouden nu Lola Young kunnen vastleggen (want TikTok hype) maar die is volgend jaar misschien niet eens meer relevant. Daartegenover kan in maart volgend jaar ineens iets opblazen en is het misschien alweer “te laat”.

Tom Odell heeft z’n huidige hernieuwde hype ook wel aan TikTok te danken imo, en Mark Ambor is ook wel een voorbeeld.

Wellicht Julia Wolf, Djo, Lorde, PRESIDENT, Alex Warren, sombr, Myles Smith, David Kushner als ik nu iets moet roepen.

• Leuk
Waarderingen: HaaEll
Zo,, veel te vroeg nog om wat serieus te voorspellen maar laat ik een poging doen

TwentyOnePilots (nieuw album eind dit jaar uit) - Volbeat - Lorde

2 pop namen, 1 hardere naam

Wat betreft de evaluatie en vooruitblik voor pinkpop 2026:

+ Terrein zo houden. loopt lekker door en de stages staan prima opgesteld. Als tip evt nog een stuk terrein bij maken, bijv oude stage 4 gebied en dat doortrekken om de stille jan, om het tuinterras heen ri stage 4 zodat je een extra looproute heb? wild idee maar moet wel iets van te realiseren zijn.

- Schaduwplekken op het megaveld weghalen en meer schaduwplekken aan de randen: vond het geen gezicht. Of maak iets van een gebouwtje midden op het veld met schaduw er om heen. die tenten geen gezicht.

Toekomstvisie: focussen op de headliners! geen 2e bks oid worden. 3 rete goeie headliners en daar op safe mee spelen (geen maneskin dus) en 3 subheadliners die wat jonger zijn (wat meer risico nemen).

Bereikbaarheid: dikke min nog. geen duidelijk plan of idee met de parkeerplaatsen en pendelbussen. moet zeker wat beter geregeld kunnen worden dan nu!

Bereikbaarheid: dikke min nog. geen duidelijk plan of idee met de parkeerplaatsen en pendelbussen. moet zeker wat beter geregeld kunnen worden dan nu!

Bereikbaarheid is al jaren een dingetje in Landgraaf, zowel met de auto als het OV.

Ik ga voor:
Comebackje van Lewis Capaldi - Sabrina Carpenter - Foo's

Users who are viewing this thread