Pinkpop 2026

Om niet alleen maar even namen te praten de hele tijd. Viel mij op dat het voorvak afsluiting weg was….. vond zelf wel een goede zet… jullie ?

Om niet alleen maar even namen te praten de hele tijd. Viel mij op dat het voorvak afsluiting weg was….. vond zelf wel een goede zet… jullie ?
Bedoel je dan bij het noordpodium? Want de mainstage had gewoon een voorvak.

En zeker met grote drukte is een voorvak nodig en ook wenselijk.

Bedoel je dan bij het noordpodium? Want de mainstage had gewoon een voorvak.

En zeker met grote drukte is een voorvak nodig en ook wenselijk.
Toch valt dat laatste wel mee. Op Pukkelpop is dat bij mainstage helemaal niet, en imo ook nooit een groot probleem

Maroon 5 gaat met een nieuw album komen deze zomer en in het najaar op tour in de VS. Wellicht ook een optie voor PP26?
Kaartverkoop van de show in 2023 viel zo tegen dat het verplaatst was van Goffert naar Ziggo. Dus denk niet dat ze zich daar aan branden..

• Leuk
Waarderingen: Casper1995
Nou ik kan niet achter blijven:

- Foo Fighters (inhalen van dit jaar)
- Katy Perry (slaat dit jaar Nederland over volgend jaar wilt ze festivals doen)
- The Cure (gaan in het najaar een tour doen in de arena’s en volgend jaar festivals is voor als nu in de planning)

Linkin Park zie ik kwa tour schema niet zo snel gebeuren al zijn de wonderen de wereld nog niet uit 🙃Maar zie ze eerder in Groningen of Nijmegen staan!

Kaartverkoop van de show in 2023 viel zo tegen dat het verplaatst was van Goffert naar Ziggo. Dus denk niet dat ze zich daar aan branden..
Was dat ook niet net de tijd rond het gedoe met de zanger? Hebben een hoop radiohits en lijkt me een prima naam als je ze op de North gestopt krijgt.

Nou ik kan niet achter blijven:

- Foo Fighters (inhalen van dit jaar)
- Katy Perry (slaat dit jaar Nederland over volgend jaar wilt ze festivals doen)
- The Cure (gaan in het najaar een tour doen in de arena’s en volgend jaar festivals is voor als nu in de planning)

Linkin Park zie ik kwa tour schema niet zo snel gebeuren al zijn de wonderen de wereld nog niet uit 🙃Maar zie ze eerder in Groningen of Nijmegen staan!
Heel veel popacts zou ik boeken, maar Katy Perry is wel echt de laatste.

Users who are viewing this thread