Pinkpop 2026

misschien pas aanstaande donderdag als LP speelt in arnhem?
maar dat is wel echt de uiterste datum dan toch

als ze die 20 juni 2026 spelen dan zal het inderdaad niets worden

Dat gerucht komt blijkbaar omdat de datum in Ticketmaster werd veranderd van 20 juni 2025 naar 20 juni 2026. Wil dus nog niet zo veel zeggen imo. Kan gewoon iemand daar zijn die alvast het jaar heeft aangepast.

De 2026 tour stond al redelijk vast zo te zien, dus ik verwacht eerder dat Bern als eerste of juist als laatste nog aan wordt geplakt.
dat evenement is toch alleen doorgezet naar 2026, nog geen exacte datum bekend
denk dat dat nog wel boven water gaat komen binnenkort

(edit: daarnaast sterk mijn twijfels bij 20 juni 2026 langs 21 juni 2026 Rock in Rio Lissabon, waar ze geen 2 dagen na elkaar spelen op 2 verschillende locaties, ik verwacht de show eerder geplaatst zal gaan worden na de Werchter show)

1750751458030.png

Laatst bewerkt:
dat evenement is toch alleen doorgezet naar 2026, nog geen exacte datum bekend
denk dat dat nog wel boven water gaat komen binnenkort

(edit: daarnaast sterk mijn twijfels bij 20 juni 2026 langs 21 juni 2026 Rock in Rio Lissabon, waar ze geen 2 dagen na elkaar spelen op 2 verschillende locaties, ik verwacht de show eerder geplaatst zal gaan worden na de Werchter show)

Bekijk bijlage 14820
Was in de Zwitserse Ticketmaster app. Maar zo te zien daar ook nu datum tbd. Dus iemand had het waarschijnlijk iets te snel het jaar naar 2026 gezet en niet de dag op TBD gezet.

Bern op 30 juni klinkt logischer, dan houd je een weekenddag (19 of 20 juni) open voor een festival of grotere locatie.

Aangezien Korn bij ook veel jeugd in de smaak viel, Limo Bizkit nog steeds de Ziggo uitverkoopt en Linkin Park de meest hotte naam op dit moment is in de festival wereld. Is Nu-Metal niet gewoon bezig met een comeback. In dat geval zou je volgend jaar ook Slipknot als sub kunnen proberen te strikken.

Een (paar) harde act(s) zijn voor ons hier op het forum alleszins welkom op hoge plekken, fijn om lezen!

Aangezien Korn bij ook veel jeugd in de smaak viel, Limo Bizkit nog steeds de Ziggo uitverkoopt en Linkin Park de meest hotte naam op dit moment is in de festival wereld. Is Nu-Metal niet gewoon bezig met een comeback. In dat geval zou je volgend jaar ook Slipknot als sub kunnen proberen te strikken.
Slipknot is gewoon overal headliner, die gaan echt niet voor minder komen.

Doe maar derde laatste, Paramore. Nooit echt hun muziek meegekregen, behalve Misery Business uiteraard

Wat voor spot zou Paramore krijgen anno 2026? Sub main stage?
Denk het wel. Na die tour met Taylor Swift zullen ze ook wel een nieuwe fanbase hebben aangesproken. En als je ziet wie er dit jaar als subs stonden...

Altijd welkom in ieder geval, vooral Riot! en Brand New Eyes blijven geweldige albums, al vind ik de laatste ook niet slecht.

Users who are viewing this thread