Pinkpop 2026

Nothing But Thieves in het Pinkpop weekend naar Hurricane/Southside.

Er zijn voor Hurricane/Southside een hoop (bijzonder matige) namen bekend gemaakt. Zie maar weining acts die we ook op Pinkpop kunnen verwachten:

Bekijk bijlage 17053

Hoop grote namen al op andere festivals in NL (Jera, BKS, DTRH). Opvallend geen Mumford & Sons. Die zijn echt stamgasten op deze festivals.
The Beaches spelen wel vaker drie dagen achtereen. Ze staan volgens eigen site zaterdag Southside en zondag Hurricane, dus die kan met stift voor de Pinkpop-vrijdag worden opgeschreven.

• Leuk
Waarderingen: Festivaltime
Ik gok:

The Cure - Robbie Williams - Foo Fighters

Foo Fighters als TW Classic naam.
Ligt aan de datum van TW Classic. Maar die is gecommuniceerd op 11 juli door kenners en dat past niet in hun tourschema. Spelen geen 2 dgn achter elkaar.

Er zijn voor Hurricane/Southside een hoop (bijzonder matige) namen bekend gemaakt. Zie maar weining acts die we ook op Pinkpop kunnen verwachten:

Bekijk bijlage 17054

Hoop grote namen al op andere festivals in NL (Jera, BKS, DTRH). Opvallend geen Mumford & Sons. Die zijn echt stamgasten op deze festivals.
Royel Otis ook opschrijven? Vrijdag en Zaterdag in Duitsland en dan Zondag's samen met Foo Fighters in Landgraaf? Is tevens ook voorprogramma van FF

Bekijk bijlage 17054

Royel Otis, Kingfishr, The Beaches. Lijken me allemaal binnenkoppertjes.

Bekijk bijlage 17054

Maar als ik dit naast Southside leg en het vermoede dat The Cure de vrijdag zal doen valt 21P af als headliner. Of valt The Cure dan weg:p

• Haha
Waarderingen: jeff250381
Fender is toch geen Classic act.
wat vind je classic genoeg? GnR of Stones? als ik kijk in the geschiedenis van TW, dan zie ik Robbie Williams, Black Eyed Peas of Editors als headliner in het verleden...

wat ik vreemd vind, hoe vaak heeft TW een headliner met PInkpop gedeeld, 2 x ?

Denk dat ze eerste maar eens met wat namen moeten komen haha....en ik hoop dat de ticketprijs ook een beetje van de line-up afhangt wellicht?

Als je dit hebt:
The Cure - 21P
Foo Fighers - Volbeat
The Rolling Stones - M&S

Dan kan je er makkelijk 10% op gooien, als het meer iets als dit is:
Foo Fighters
Robbie Williams
Bintangs

Dan kan je er beter 10% afhalen haha.

Het lijkt me overigens wel in hun voordeel als ze een 'typische RW-naam' als Foo Fighters droppen voor de VVK van Rock Werchter start, anders krijgen mensen wellicht toch FOMO en kiezen ze snel voor RW uit angst voor uitverkoop aldaar.

Kan ook TOP - Cure - Foos zijn trouwens?
met de zondag op IOW en minstens 1 dag tussen speeldata op andere locaties kan The Cure eigenlijk alleen op vrijdag uitkomen voor Pinkpop
Foo Fighters met de 19e in parijs met ook minstens 1 dag tussen speeldata op andere locaties ook enkel een optie voor de Pinkpop zondag
ik voorzie een co-head TOP/Cure maar ook Volbeat/Foo
TOP kan door Hurricane/Southside enkel nog op vrijdag en Volbeat door GMM/Hellfest alleen nog de zondag

(kleine persoonlijke aantekening, WIthin Temptation nog altijd grote NL optie)

• Leuk
Waarderingen: colette283

Users who are viewing this thread