Pinkpop 2026

Sam Fender gaat zijn show dus niet inhalen op dtrh. Zal dit dan de naam zijn die ook op tw classic komt?
Een deluxe album in december met nieuwe muziek, kan je haast niet voorstellen dat hij volgend jaar daarmee niet gaat touren.

En volgende week eindigd ook de people watching tour! Misschien dan nieuwe datums

Hoewel ik er zelf niet om sta te springen, is het nog niet eens zo'n gekke gedachte, nu we weten dat er een gedeelde headliner met TW Classic is. Daar past Madonna immers ook prima.

Ben die hard Madonna fan! Zie ik haar graag op Pinkpop? Ja
Gaat het volgend jaar gebeuren? Nee
Kans voor 2027? Aanwezig!
2024 hadden ze haar geboekt ook voor meerdere Europese festivals maar haar gehele eerste officiële festival tour ooit werd afgelast ten koste van haar gratis show in Rio waar ze 10x meer voor kreeg dan alle Europese festivals bij elkaar!

Ontopic:
The Prodigy op de zaterdag zie ik als serieuze optie! Zet daar een grote noord afsluiter ervoor

• Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: PiCo en Maria
Sam Fender gaat zijn show dus niet inhalen op dtrh. Zal dit dan de naam zijn die ook op tw classic komt?
Een deluxe album in december met nieuwe muziek, kan je haast niet voorstellen dat hij volgend jaar daarmee niet gaat touren.

En volgende week eindigd ook de people watching tour! Misschien dan nieuwe datums
Fender is toch geen Classic act.

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
DTRH heeft een heerlijk eerste worp zeg, wordt een drukke festivalzomer voor ons als PP ook nog uit gaat pakken.
Ben benieuwd of ze mee gaan doen met ook een sterke line up!

Laatst bewerkt:

Zou fraai zijn, maar daar gaat Herman op de Werchterse wei echt niet zijn vingers aan branden.
Niet als de hoogste naam op het lijstje in ieder geval. Het risico op een uitvaller is op de 4-daagse veel beter te verspreiden dan op het 1dags festival.

Neemt niet weg dat is Sam erg graag zou zien. Ik snap echter de voorzichtigheid die Herman zou hebben compleet.

Meende dat hij laatst zei bij zijn show volgend jaar weer de studio in te duiken. Nu is het deluxe album ook niet echt een reden om weer te touren lijkt me. Zijn in principe maar 3 nummers die we nog niet kennen.

Daarnaast zou hij wel al op andere festivals aangekondigd zijn lijkt je niet?

Nothing But Thieves in het Pinkpop weekend naar Hurricane/Southside.

Er zijn voor Hurricane/Southside een hoop (bijzonder matige) namen bekend gemaakt. Zie maar weining acts die we ook op Pinkpop kunnen verwachten:

1763550075996.jpeg

Hoop grote namen al op andere festivals in NL (Jera, BKS, DTRH). Opvallend geen Mumford & Sons. Die zijn echt stamgasten op deze festivals.

Laatst bewerkt:

Users who are viewing this thread