Geen pinkpop ganger, maar dit weekend met jullie meegelezen en via de stream meegekeken, en leuk om te zien dat het velen zo goed is bevallen!
Ik ben benieuwd hoe het festival zich komende jaren gaat ontwikkelen. Ergens lijkt me de focus op de headliners toch echt wel iets onderscheidends voor PP. Ook leuk om te lezen dat hier ouders met hun kinderen naar acts buiten hun bubbel meegaan en vice versa. De saamhorigheid bij een act lijkt me iets unieks voor PP.
Als PP meer op de dag en minder op de headliner gaat focussen kom je naar mijn idee weer dicht bij LL/DTRH/BKS liggen, en dan gaan vier van de vijf majors (op concert at sea na) wel heel erg in elkaars vaarwater zitten. De sfeer bij de breedte festivals als LL/DTRH/BKS is naar mijn idee meer opsplitsen en ronddwalen. Vaak genoeg is mijn vriendengroep enkel bij de camping als groep samen, de rest van de dag trekt ieder een eigen plan. Dit klinkt niet echt als een match met PinkPop (op basis van wat ik hier lees). *Edit: de identiteit van PP is altijd headliners geweest, en ja dat kan veranderen, maar de "niet op de headliners focussen" identiteit is naar mijn idee al goed vertegenwoordigd in het festivallandschap
Maar, op wat voor headliners PP dan moet gaan focussen, dat weet ik ook niet (Ide mag het weten). Het enige wat ik weet is dat jullie van Fontaines DC af moeten blijven, die zien we heel graag headlinen op BKS haha