Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Op zich wel nieuwsgierig, alleen dit weekend was het zo dat ik eigenlijk elke dag de act voor de headliner ook niet per se hoefde te zien. Zoals vandaag zou dat betekenen dat ik dan minstens anderhalf uur moet wachten op Muse (die ik al eens gezien heb overigens). Maar ik ben alleen, dus na zo'n lange dag kak ik dan echt in. Dus dan ga ik liever naar huis. Maar is persoonlijk natuurlijk. Had er een headliner gestaan die ik wel heel graag had willen zien dan sleep je jezelf daar natuurlijk wel doorheen.
10 jaar terug op Pinkpop ook geen grote publiekstrekker. De meeste fans hebben Muse in de afgelopen 2 jaar kunnen zien. Ik vraag me ook af of Linkin Park in 2026 een dag op Pinkpop uitverkoopt.
10 jaar terug op Pinkpop ook geen grote publiekstrekker. De meeste fans hebben Muse in de afgelopen 2 jaar kunnen zien. Ik vraag me ook af of Linkin Park in 2026 een dag op Pinkpop uitverkoopt.
Vraag het me ook af, qua hype zijn we dan alweer een dik jaar verder en iedereen die heel graag wilde krijgt natuurlijk dit jaar nog een kans. Maar met een toffe undercard wellicht toch.
komop jongens, denk nou even een beetje na
t gaat niet over een fan die enkel metallica leuk vind, t gaat om de 40 jarige rockfan, met een baan, die veel uitgeeft op een festival
t gaat niet over een fan die enkel metallica leuk vind, t gaat om de 40 jarige rockfan, met een baan, die veel uitgeeft op een festival
de gemiddelde popfan , is 15 en heeft geen baan, en geeft dus minder geld uit, dan de gemiddelde 35+ rock fan die wel een baan heeft.
simpeler kan ik t niet maken
de hele discussie gaat erom dat 50,000 bezoekers en 50,000 bezoekers , voor de organisatie heel veel verschil kunnen maken
50.000 meisjes van 15 kopen een kaartje en geven verder minder uit dan mensen van 30 +.
dus kan ik me voorstellen dat de organisatie liever 50.000 30+ ers binnen haalt.
maar dat is ook niet realistisch, want je moet aan de toekomst denken