Zo, ik ben thuis. Donderdag op de valreep nog een goedkoper weekendkaartje gescoord, en moet zeggen dat ik me wel echt vermaakt heb. Alledrie de headliners maakten me niet per se heel blij, dus die heb ik geskipt. Wat ik eerder al aangaf, als je in je eentje naar een festival gaat en de lineup is gewoon matig waardoor er weinig echte must see's zijn, dan duren de dagen soms ellendig lang. In je timetable vallen dan toch steeds gaten van minimaal een uur en dan is het lastig om jezelf te vermaken soms.
Positief:
- de hoeveelheid mensen was vrijdag en zaterdag echt perfect, ook voor de doorstroming/wachtrijen
- het blokje om!!

- extra wc blok en ook hier niet hoeven wachten
- schaduwplekken en extra bankjes
- cashless betalen
- voorzien van water/sponzen bij de barricade
Negatief
- op een "drukkere" dag zoals vandaag merk je meteen dat dit terrein was ingericht op iets lagere aantallen, want vandaag overal rijen behalve bij de toiletten
- aanbod aan vega/n eten vond ik deze editie wat karig
- ook geen tabak kraam meer gespot of ligt misschien aan mij?
- geluid was soms niet al te best
- het afschaffen van de pendelbus, want na 3 dagen al heen en weer die trek naar het station nog moeten maken als je eigenlijk tegen oververmoeidheid aan zit is niet heel prettig
Overall wel echt een prima ervaring gehad. Voor jezelf hoop je dat deze bezoekersaantallen zo blijven, anderzijds hoop je ook dat dit festival niet kopje onder gaat.
1. Biffy
2. Imminence
3. OATW
4. Amira Elfeky
5. Soft Play
Dan zal ik eens beginnen aan mijn wensenlijst voor 2026.