Pinkpop 2025

Zie het ook wel gewoon gebeuren dat ze helemaal niet komen eigenlijk want jarne zei toch laatst nog dat er niks vast lag nog voor pinkpop 2026

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
Zie het ook wel gewoon gebeuren dat ze helemaal niet komen eigenlijk want jarne zei toch laatst nog dat er niks vast lag nog voor pinkpop 2026
Als Pinkpop zou ik het ook helemaal niet meer willen. Werchter in 2025, Gelredome in 2025 en Werchter Parklife in 2026. Dan is iedereen toch al geweest en is de hype gaan liggen?! Beetje hetzelfde als de Timberlake vrijdag dit jaar.

• Leuk
Als je op de plattegrond in de app kijkt, zie ik maar 2 waterpunten. Maar volgens mij kun je bij de wc’s ook de flesjes vullen?

Edit: ik heb er 3 gespot

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Als je op de plattegrond in de app kijkt, zie ik maar 2 waterpunten. Maar volgens mij kun je bij de wc’s ook de flesjes vullen?
Er staat vaak dat het geen drinkwater is, maar in NL kennen we maar een waterleiding en dat is drinkwater en bij de hete edities, stond er destijds opeens dat het wel drinkwater was. Normaliter zijn er ook Limburg water uitgifte punten, maar die zie ik ook niet terug. op eentje staan nu bv de kluisjes

• Leuk
Iemand nog tips van een leuke brouwerij met proeflokaal en/of craftbeercafe in Heerlen eo? moet de dagen voorafgaand aan Pinkpop en daarna natuurlijk ook doorkomen ;) 🍻🍻🍻
Je kan altijd even een wandeling maken langs de Brand Brouwerij (proeflokaal t Kelderke dan, want de brouwerij wordt verbouwd) en daarna naar Gulpen voor de Gulpener Brouwerij.

Je kan altijd even een wandeling maken langs de Brand Brouwerij (proeflokaal t Kelderke dan, want de brouwerij wordt verbouwd) en daarna naar Gulpen voor de Gulpener Brouwerij.
Brand is / wordt alleen nog een proefbrouwerij, de pils komt uit Den Bosch en/of Zoeterwoude met dank aan Heineken.
Proeven jullie het verschil, dan bedoel ik het bronwater ??

Ja dat kan. Staat inderdaad dat het geen drinkwater is. Echter 2 jaar geleden toen het zo mega mega mega heet was (elke dag boven 30 graden) hebben ze gezegd dat het kan. De reden dat ze dat niet willen is omdat het onnodig drukte bij de WC veroorzaakt.

• Leuk

ja, maar dat zijn alleen de wml punten he...
overigens is degene bij het sky-deck het verkooppunt voor de WML-Pinkpop-waterzakjes.

bij alle toiletgroepen komt gewoon drinkwater uit alle kranen, wellicht staan er ook weer extra wasbakken
enige probleem zal zijn als er meer kranen zijn die constant doorlopen dat de druk oplaag gaat voor de hele wijk, dus dat zal wel tot maximaal mogelijk ingezet worden ga ik van uit, zeker zaterdag en vooral zondag.

Dit is het design van dit jaar . Overigens gaat die opbrengst van WML weer naar Water for Life.
1750160154722.png

Hey iedereen, nieuw hier, ik had even een vraagje voor Pinkpop, ga voor de eerste keer met een vriendengroep en twijfel of we de goeie camping kiezen. Ik dacht Camping A zit het dichtst bij het festivalterrein dus zal wel heel druk en luidruchtig zijn, Camping C is te ver weg, dus Camping B is een mooie tussenweg.

Nu lijkt Camping B juist de hele drukke te zijn, terwijl A dus rustiger is en dichterbij het terrein.

Is het een beter idee om voor camping A te gaan zodat je minder overlast hebt en sneller bij het festival bent, of maakt het allemaal niet zo heel veel uit?

Hey iedereen, nieuw hier, ik had even een vraagje voor Pinkpop, ga voor de eerste keer met een vriendengroep en twijfel of we de goeie camping kiezen. Ik dacht Camping A zit het dichtst bij het festivalterrein dus zal wel heel druk en luidruchtig zijn, Camping C is te ver weg, dus Camping B is een mooie tussenweg.

Nu lijkt Camping B juist de hele drukke te zijn, terwijl A dus rustiger is en dichterbij het terrein.

Is het een beter idee om voor camping A te gaan zodat je minder overlast hebt en sneller bij het festival bent, of maakt het allemaal niet zo heel veel uit?
Camping C is deze editie sowieso samengevoegd met B als ik me niet vergis.

• Leuk
Zo te zien staat Pinkpop in ieder geval tot 2050 in de toekomstvisie van Landgraaf
officielebekendmakingen.nl/gmb-2025-264650.html

enkele quotes:
...In onze omgevingsvisie, die als titel mee heeft gekregen ‘Toekomstvisie Landgraaf 2050: Natuurlijk leven en beleven’ staat hoe Landgraaf zich de komende jaren wil ontwikkelen.

Wat zijn onze ambities?
“Natuurlijk leven en beleven. In Landgraaf kan het.”, vat samen wat Landgraaf met de ontwerpvisie wil bereiken.
...
Cultureel erfgoed met een bredere invulling én moderne cultuur zoals Pinkpop versterken onze identiteit.
...

Nee Linkin Park wordt met de aankondiging van Werchter Park Life nog waarschijnlijker. Er zit letterlijk een Pinkpop size Hole in de planning van LP!
LP gaat dus in 2026 terug (of verder) toeren. Als Pinkpop deze dan weer niet boekt zoals dit jaar dan ga ik echt proberen om ze ergens anders te zien en is de kans groot dat ik gewoon weiger om naar Pinkpop te gaan volgend jaar. Dan zoek ik wel een ander festival. Ze hadden er dit jaar gewoon al moeten staan!

Wat heerlijk!! Morgen al richting Limburg en dan volgende week woensdag pas terug. Zo'n zin in Pinkpop!!

Iemand nog tips van een leuke brouwerij met proeflokaal en/of craftbeercafe in Heerlen eo? moet de dagen voorafgaand aan Pinkpop en daarna natuurlijk ook doorkomen ;) 🍻🍻🍻
Ik ben zelf niet zo van het bier, maar Café d'r Klinge in Heerlen-centrum heeft wel redelijk wat bieren op de kaart en bij het naastgelegen Café Pelt kiezen ze meestal ook bijzondere dingen als bier van de maand ofzo.

Users who are viewing this thread