Pinkpop 2025

Had iemand dit artikel al gedeeld? If so, sorry!

Haakt wel mooi aan op die discussie over later eindigen:

Bovendien zien we dat veel opkomende acts hun show zodanig aan het ontwikkelen zijn dat die zich niet altijd leent voor buiten, midden in de zon. Dus soms willen we een act graag naar Pinkpop halen en dan zegt zo’n artiest: wel alleen in het donker. Maar bij ons is er maar één plek in het donker, na zonsondergang, en die is voor de absolute headliner.’
Dan lopen ze dus nu daadwerkelijk acts mis omdat die niet in het licht willen spelen....

Haakt wel mooi aan op die discussie over later eindigen:

Dan lopen ze dus nu daadwerkelijk acts mis omdat die niet in het licht willen spelen....
Eens! De Pinkpop organisatie zou echt overstag moeten en toch langer open moeten blijven.
Dat is echt wel te doen, MainStage en langer ook met Dj’s achterin de tent stage en silent disco.
Blijf erbij dat Pinkpop dan gegarandeerd weer uitverkoopt.

Naast later open blijven kan ook het weekend verplaatst worden. Eind juni is niet ideaal als je acts in het donker wilt laten spelen. Ook is eind juni niet ideaal voor studenten, wat in ieder geval vroeger een voorname doelgroep was.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Tot later doorgaan prima met dj’s of zo. Maar de headliners tot middernacht is laat genoeg.

De tijden van Werchter met headliners die tot 01.00-01.30 spelen trek ik echt niet meer.

• Winning
Waarderingen: DennisvdBr
Tot later doorgaan prima met dj’s of zo. Maar de headliners tot middernacht is laat genoeg.

De tijden van Werchter met headliners die tot 01.00-01.30 spelen trek ik echt niet meer.
same...

Naast later open blijven kan ook het weekend verplaatst worden. Eind juni is niet ideaal als je acts in het donker wilt laten spelen. Ook is eind juni niet ideaal voor studenten, wat in ieder geval vroeger een voorname doelgroep was.
waarom? Later kom je ook in de problemen met andere festivals, vooral Glastonbury trekt veel weg. Eerder kom je ook in problemen, doordat de grote acts vaak pas halverwege juni door EU touren, niet voor niets is Pinkpop niet meer tijdens Pinksteren. Hoe dichter in mei hoe lastiger het samenstellen van een lineup.

• Leuk
Waarderingen: RalphiePinkpop
Ga maar eerst praten met de gemeente/raad dat gaat hem niet worden.
Juist dat verwacht ik geen probleem mee, die vergunning krijgen ze vast... Maar er is meer dan alleen die vergunning. Je krijgt het OV hier nooit op aangesloten, dat levert de meeste problemen op bijvoorbeeld

Juist dat verwacht ik geen probleem mee, die vergunning krijgen ze vast... Maar er is meer dan alleen die vergunning. Je krijgt het OV hier nooit op aangesloten, dat levert de meeste problemen op bijvoorbeeld
Denk dat juist de vergunning niet mogelijk is. En terecht ook. Een majorfestival in zo'n dichtbevolkt gebied maakt dat je als festival niet tot middenin de nacht kunt doorgaan.

Zeker dat is ook een groot issue,maar je ziet ook wat ze willen met camping B de vakantiehuisjes...hoop dat het niet doorgaat .Dorpspolitiek je kan er alle kanten mee uit.Moet toch weer aan Trommelen denken ,blijf realistisch alles heeft zijn grenzen.

Users who are viewing this thread