Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Beetje Tom Odell achtige aankondiging dit. De hele wereld had het al 300x gemeld, en daar komen de Pinkpop socials ook een keer aankakken met een bevestiging
Beetje Tom Odell achtige aankondiging dit. De hele wereld had het al 300x gemeld, en daar komen de Pinkpop socials ook een keer aankakken met een bevestiging
OP zich een leuk bericht maar ze smeren het nu wel een beetje uit alsof er een mega wereldband komt optreden. Als Coldplay zou komen dan begrijp ik het hypen maar Tom Odell.....
OP zich een leuk bericht maar ze smeren het nu wel een beetje uit alsof er een mega wereldband komt optreden. Als Coldplay zou komen dan begrijp ik het hypen maar Tom Odell.....
ja voelt toch een beetje alszof hij en PP er zelf een hype voor proberen te creëren. Terwijl we het allemaal al een soort van weten en het nou niet echt heel bijzonder is.
Ja maar '22 tijdens Volbeat begon het ook te regenen. En dat zette door bij ID. door de warmte overdag, was het toen ook opeens echt koud voor ons gevoel. Wij zijn toen ook naar huis gegaan mede daardoor.