Pinkpop 2025

Wat bedoel je precies met hoe het publiek reageerde bij Justin Bieber?

Ik begrijp dat Olivia in de categorie pop wordt gezet door velen, maar ze heeft naast haar bekende ballads ook heel veel rocknummers en speelt met een volledige band. Haar setlists zijn goed gebalanceerd door de afwisseling van uptempo en catchy rockliedjes en rustigere nummers. Ik vind het echt een verfrissende headliner en ik denk dat ze veel mensen die niet bekend zijn met haar muziek zal verrassen en dat het supergoed gaat werken op Pinkpop!
Mocht je nog wat willen inluisteren dan kan ik je wel wat aanbevelen :)
Het reageerde gillend 🤣
Vol verbazing naar gekeken destijds.. ze hadden enkel oog en oor voor hem, nu heb ik beelden gekeken van Olivia's optreden in de ziggo en daar gebeurt dan precies hetzelfde vandaar!
We gaan het zien, drivers license en good4you kennen we nu inmiddels 💪

Voor de mensen met reacties over Justin. Wij zijn hier echte (alternative) rock liefhebbbers. We zijn ook meermaals bij Justin geweest. Ik denk dat de beste man je kan verassen. Is gewoon een musicale man die een goede show kan neerzetten. Zingen kan die wel. Neemt ook meestal echt goede muzikanten mee. De meeste Songs kan je daarbij ook nog wel. In de shows die wij hebben gezien ook geen verwaande popster. Dusja zou zeggen laat je verassen
Helemaal mee eens, doe mij ook maar lieve stevige gitaren, al ben ik ook met 't vrouwke een paar jaar geleden meegegaan naar JT in het Gelredome. Retestrakke show was het, kan niets negatiefs over gezegd worden. Die gaat veel mensen verassen, daar ben ik van overtuigd.

• Leuk
Waarderingen: spongebobsong
Maar, je mag de muziek van Justin Timberlake toch ook gewoon kut vinden? Laat onverlet dat ie objectief gezien een hoog niveau haalt en een goede live reputatie heeft. Op die setlist staat niks waar ik me voor zou omdraaien.

1000087685.jpg

Dan doe ik even "poepeloestig" mee 😉
Van mij mag het wel ietsje minder, 23-24 graden is prima.. 27 is nog net te doen met nat handdoekje om de nek.
Handrem erop nu, misschien zelfs nog een tikkeltje in de achteruit 😉

• Winning
  • Leuk
Waarderingen: elo en hersenscheetje
Climate Change Summer GIF by CTV Comedy Channel

• Leuk
Waarderingen: elo en hersenscheetje

Users who are viewing this thread