Pinkpop 2025

Je kan natuurlijk vanalles van de beste man vinden maar het is gewoon een prima zet. Afgelopen tijd toch echt wel een flinke hype rond ontstaan, support van Billie Eilish heeft natuurlijk geholpen, de Ziggo's, die intieme gig in de Wester was zo uitverkocht. Ik gok dat zeker de jeugd een stuk blijer wordt van Odell dan van Lambert. En prima tijdslot ook voor hem denk ik. Benieuwd wanneer ze definitief gaan aankondigen.
ja ik ben er iig een stuk blijer mee (niet gek als tom je favoriete artiest is natuurlijk) maar ik denk dat de announcement niet heel lang meer duurt anders had tom zelf ook nog niks mogen zeggen denk ik

zal vandaag of morgen wel officieel aangekondigd worden.

prima zet idd, een naam voor als je op safe wil spelen. kan mogelijk nog wat extra kaartjes trekken (al zou zelf nooit puur voor hem t dagticket halen)

Voor de zondag heb ik wat ingeluisterd, maar moet zeggen dat naast de artiesten die ik al kende, de nieuwe mij nog niet zo kunnen bekoren, denk aan bob vylan, elephant of benjamin ingrosso.

• Leuk
Waarderingen: evi_08x en maravdpoorten
zal vandaag of morgen wel officieel aangekondigd worden.

prima zet idd, een naam voor als je op safe wil spelen. kan mogelijk nog wat extra kaartjes trekken (al zou zelf nooit puur voor hem t dagticket halen)

Voor de zondag heb ik wat ingeluisterd, maar moet zeggen dat naast de artiesten die ik al kende, de nieuwe mij nog niet zo kunnen bekoren, denk aan bob vylan, elephant of benjamin ingrosso.
Elephant en Bob Vylan twee must sees op de zondag 🔥

Dat geloof ik direct, zal ze nog eens een keer opnieuw luisteren, maar na de 1e luisterbeurt heb ik nog niet zo iets van, heh hier moet ik naar toe

voor mij is het zondag:

hannah mae (mn vriendin is daar rete fan van)
stukje imminence, boxer rebellion (ken van beide maar 1 nr)
krezip (ook verzoekje van mn vriendin)
kaiser chiefs (zelf benieuwd naar, nooit gezien)
eetpauze
sigrid (yea, mijn guilty pleasure qua muziek)
dean lewis (vriendin weer helemaal waus van)
purple disco machine (beide benieuwd naar)
MUSE (mn nr 1 band )

Staat Elephant op Pinkpop joh? Dat moet echt een must-see zijn voor iedereen toch. Hoop ze dit jaar nog wel ergens te zien eigenlijk, maar kan niet naar Pinkpop en BKS..

• Geweldig
Waarderingen: noid
ben oprecht benieuwd of de weersvoorspellingen voor last minute FOMO aankopen gaan zorgen aankomende 10 dagen

Hier zit totaal geen logica in. Waarom als iets geheim moet blijven voor jou als artiest, zou je dat dan zelf verklappen🤔.
Misschien een ander festival waar hij op doelde? Misschien al vast gezet voor pp '26 editie 🤷. Nogmaals klinkt niet heel erg logisch als het geheim moet blijven tot het laatste moment voor de artiest zelf.

Måneskin is ook niet logisch voor dat tijdstip, aangezien ze vorig jaar nog headliner waren.
LP al helemaal niet. YUNGBLUD tja, vorig jaar oprecht van genoten, maar of dat z'n geheim moet blijven tot vlak voor het festival nah lijkt mij niet, het zelfde geldt eigenlijk een beetje voor odell.
Måneskin sowieso niet , want de zanger doet momenteel een solotour. De 21ste staat die in Lissabon, dus het kan hoogstens Måneskin zonder zanger worden.
Of Tom Odell. Dat ligt misschien iets meer voor de hand.

Waarschijnlijk is dat hier ooit al wel eens gezegd maar ik weet het niet. Hoeveel meter is er ongeveer tussen Noord en Zuid podium? Ik kan dat eigenlijk totaal niet inschatten.

Users who are viewing this thread