Pinkpop 2025

Hier zit totaal geen logica in. Waarom als iets geheim moet blijven voor jou als artiest, zou je dat dan zelf verklappen🤔.
Misschien een ander festival waar hij op doelde? Misschien al vast gezet voor pp '26 editie 🤷. Nogmaals klinkt niet heel erg logisch als het geheim moet blijven tot het laatste moment voor de artiest zelf.

Måneskin is ook niet logisch voor dat tijdstip, aangezien ze vorig jaar nog headliner waren.
LP al helemaal niet. YUNGBLUD tja, vorig jaar oprecht van genoten, maar of dat z'n geheim moet blijven tot vlak voor het festival nah lijkt mij niet, het zelfde geldt eigenlijk een beetje voor odell.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: degrotegeneraal
Als we gaan switchen dan zal het waarschijnlijk R.W. worden! Maar alleen als we, wat wij een mindere line up vinden voorgeschoteld krijgen.
Zit zelf te kijken naar rock am ring: weekend kaartje 2026 is slechts 179euries in de presale. Dat is ongeveer de dagkaart van pinkpop.volgend jaar + linkin park is daar al de 1e headliner.

Mooie locatie ook en of ik nu 2 of 4 uurtjes rij is ook niet zo verschil. + een hotelletje in de eiffel is goedkoper dan het dure nederland.

Nu iig 1 dagje pinkpop de zondag. Volgend jaar wss rock am ring !

Hier zit totaal geen logica in. Waarom als iets geheim moet blijven voor jou als artiest, zou je dat dan zelf verklappen🤔.
Misschien een ander festival waar hij op doelde? Misschien al vast gezet voor pp '26 editie 🤷. Nogmaals klinkt niet heel erg logisch als het geheim moet blijven tot het laatste moment voor de artiest zelf.
Ik denk dat het geheim moest blijven tot hij zn ziggo dome shows aangekondigt had en dat is nu gebeurt dus nu kan ie "kleine" hints geven

• Leuk
Waarderingen: Bassie78 en Timmetje
Maar hier wordt toch specifiek gevraagd naar festivals. De Ziggo is dat dan dus niet.
Ik bedoel dat hij eerst zn ziggo dome shows aan wil kondigen (dat heeft hij al gedaan) zodat die uitverkopen voordat mensen kaartjes gaan kopen om hem te zien op pinkpop, ziggo dome uitverkopen is belangrijker voor hem dan pinkpop

• Leuk
Waarderingen: Bassie78
het wordt met het jaar lastiger om foto's van de opbouw te maken door het dicht groeien van alles...
maar, het is Pinkstermaandag, dus daar hoort eigenlijk ook wel bij : naar Pinkpop gaan ;)

er is gestart met Zuid podium
1749471294189.png

er is gestart met Noord podium
1749471345833.png

met gigantisch inzoomen is te zien dat er een start is gemaakt aan Stage 4
1749471409992.png

het Wilhelmina Skydeck staat
1749471520036.png

1749471562764.png

Zuid/mainstage van de andere zijde
1749471625587.png

Noord podium van de andere zijde
1749471668821.png

t.o.v. vorige week is te zien dat de tent van de Stille Jan gereed is en de backstage van Noord ook
1749471721106.png

begint echt al langzaam te kriebelen nu
1749471817265.png

het wordt met het jaar lastiger om foto's van de opbouw te maken door het dicht groeien van alles...
maar, het is Pinkstermaandag, dus daar hoort eigenlijk ook wel bij : naar Pinkpop gaan ;)

Bekijk bijlage 14507

Bekijk bijlage 14508

Bekijk bijlage 14509

Bekijk bijlage 14510

Bekijk bijlage 14511

Bekijk bijlage 14512

Bekijk bijlage 14513

t.o.v. vorige week is te zien dat de tent van de Stille Jan gereed is en de backstage van Noord ook
Bekijk bijlage 14514

Bekijk bijlage 14515
Goed bezig Dennis, ik krijg ook de kriebels!!

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

Bekijk bijlage 14507

Bekijk bijlage 14508

Bekijk bijlage 14509

Bekijk bijlage 14510

Bekijk bijlage 14511

Bekijk bijlage 14512

Bekijk bijlage 14513

Bekijk bijlage 14514

Bekijk bijlage 14515
Nog 10 dagen Dennis 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Je kunt prima op donderdag even bij de Silent Disco op camping B een biertje komen drinken. (Lees toch teveel drinken vanwege de knaldrang)

Je kan natuurlijk vanalles van de beste man vinden maar het is gewoon een prima zet. Afgelopen tijd toch echt wel een flinke hype rond ontstaan, support van Billie Eilish heeft natuurlijk geholpen, de Ziggo's, die intieme gig in de Wester was zo uitverkocht. Ik gok dat zeker de jeugd een stuk blijer wordt van Odell dan van Lambert. En prima tijdslot ook voor hem denk ik. Benieuwd wanneer ze definitief gaan aankondigen.

Users who are viewing this thread