Pinkpop 2025

Ik deel je zorgen.
Pinkpop gaat zichzelf heus wel weer opnieuw uitvinden. Lekker out of the box denken.

Ze gaan Dj’s op de tent stage plaatsen vanaf 21:00 uur en daar door tot 04:00 uur. De silent disco blijft net zolang open. Dus tot laat op het festivalterrein kunnen blijven.

De partytent zal weer worden toegelaten op de campings.

De aankleding gaat vooruit, men neemt een voorbeeld aan RW met kunstgras.

Meer rand entertainment voor alle hippe mensen. (Ja ook dat is nodig, zij helpen het festival te blijven bestaan)

Mensen met een dagkaart mogen voortaan ook blijven slapen.

Dat zijn volgens mij de belangrijkste stappen om voorlopig uit te verkopen.

Pinkpop is heel leuk en heeft nog steeds super veel potentie.

Explosion Reaction GIF

Als we gaan switchen dan zal het waarschijnlijk R.W. worden! Maar alleen als we, wat wij een mindere line up vinden voorgeschoteld krijgen.
Ja wij denken precies aan hetzelfde. Als er te weinig gaat veranderen dan gaan wij ook voor RW.

En dat is zonde want PP is werkelijk geweldig. Het is een feestje maar de PP organisatie moet wel de slingers ophangen.

• Leuk
Waarderingen: jeff250381
Ja wij denken precies aan hetzelfde. Als er te weinig gaat veranderen dan gaan wij ook voor RW.

En dat is zonde want PP is werkelijk geweldig. Het is een feestje maar de PP organisatie moet wel de slingers ophangen.
Helemaal mee eens! Ben erg benieuwd wat voor een soort slingers het zijn. Al heb ik wel op de een of andere niet te verklaren reden het idee dat 2026 een top jaar gaat worden!

• Geweldig
Waarderingen: hersenscheetje
Helemaal mee eens! Ben erg benieuwd wat voor een soort slingers het zijn. Al heb ik wel op de een of andere niet te verklaren reden het idee dat 2026 een top jaar gaat worden!
Dat zou geweldig zijn, er gaat niet boven dat mooie terrein oplopen en je onderdompelen in een weekend van magische gekte.
Ik zou zoooooo graag meer invloed willen in het imago van Pinkpop. Niet met een verwijtende vinger maar meer uit liefde voor een uniek festival.

Hoe dan ook, het zit niet alleen in de lineup. Overeind houden wat belangrijk is voor de oude garde en tegelijkertijd een nieuwe generatie prikkelen. Het kan echt.

Users who are viewing this thread