Pinkpop 2025

Je lijkt hier net zo zeker van als dat je Idles dit jaar verwachte op Pinkpop 😉
Die hebben hun tour uiteindelijk iets doorgeschoven (wat vaker nadelig is voor de festivals in juni, al staan ze wel op PS - exclusief). Anders hadden ze er zeker gestaan. Foo's en Linkin Park lijken toch echt van hun 'hype' gebruik te willen maken en kunnen zich blijkbaar wat meer exclusiviteit veroorloven. Zul je zien dat ze in 2027 allebei op Pinkpop staan.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje
Verwachten jullie de stay tuned komende week of pas in de week van Pinkpop zelf?
er gaat sowieso snel iets gebeuren.
Waarom: Omdat de site van Pinkpop zo vlak voor het festival niet bereikbaar is, dat is of totaal gestoord, of er hangt iets in de lucht.

en dat het festival zich zo aan het lijntje laat houden door deze act verdient niet de schoonheidsprijs in mijn ogen, dan maar another act

echt slecht! 11 dagen voor de start van je festival moet je je zaken gewoon op orde hebben en alle informatie beschikbaar. Er zijn ook sponsors die ook best een hoog bedrag neerleggen om juist in deze periode reclame op de site te maken. Gewoon ontoelaatbaar! Doorgelinkt of niet...

(Of ze moeten met een heel goed statement/ reden komen)

echt slecht! 11 dagen voor de start van je festival moet je je zaken gewoon op orde hebben en alle informatie beschikbaar. Er zijn ook sponsors die ook best een hoog bedrag neerleggen om juist in deze periode reclame op de site te maken. Gewoon ontoelaatbaar! Doorgelinkt of niet...

Ja vreemd is het wel. Kan ook zijn dat wij er teveel achter zoeken.

Festival afblazen zullen ze ongeacht de bezoekersaantallen niet doen, er zijn allerlei verplichtingen aangegaan en afblazen kost hoe dan ook waarschijnlijk meer dan doorgaan.

Voorlopig hou ik het bij gerommel en amateurisme, net zoals het verbieden van de partytent.

• Leuk
Waarderingen: degrotegeneraal

Is Pinksteren dus feestdag voor buro PP,schakel maar door.....

Vertel dat maar tegen MOJO. Die zien jou waarschijnlijk niet als primaire doelgroep.
Heb je waarschijnlijk gelijk in! Maar vraag mij af waar de primaire doelgroep afgelopen jaar en dit jaar is? Denk niet dat MOJO naar mij luistert🤣. 2022 het laatste jaar wat een goede kaartverkoop heeft opgeleverd volgens mij. Als is dat volgens de berichten het doel ook niet meer. Ben benieuwd waar het naar toe gaat? Ze kunnen zich in 2026 niet nog een slecht jaar veroorloven. Wij gaan vanaf 1999 ieder jaar met een man of 20. De leeftijd van onze huidige groep ligt tussen de 25 en 45 jaar. Zou het zonde vinden als mijn favoriete festival ter ziele gaat!

Heb je waarschijnlijk gelijk in! Maar vraag mij af waar de primaire doelgroep afgelopen jaar en dit jaar is? Denk niet dat MOJO naar mij luistert🤣. 2022 het laatste jaar wat een goede kaartverkoop heeft opgeleverd volgens mij. Als is dat volgens de berichten het doel ook niet meer. Ben benieuwd waar het naar toe gaat? Ze kunnen zich in 2026 niet nog een slecht jaar veroorloven. Wij gaan vanaf 1999 ieder jaar met een man of 20. De leeftijd van onze huidige groep ligt tussen de 25 en 45 jaar. Zou het zonde vinden als mijn favoriete festival ter ziele gaat!
Ik deel je zorgen.

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

Users who are viewing this thread