Pinkpop 2025

Tenzij jij 32.000 ook ca 40.000 bezoekers noemt
Nou wacht eens...

Er staat "gemiddeld"
Zegt dus niets over dit jaar
Blommie heeft een punt...
"Gemiddeld"

Als het gemiddeld 40.000 is, dan is dat 120.000 over 3 dagen. Haal je de 55.000 van de zondag er af, hou je 65.000 over, dat gedeeld door 2, is 32.500.

Dan klopt die 32.500 wel met die 17.000 weekenders? Maar of er iemand zo heeft zitten rekenen betwijfel ik.

Vorig jaar was de zondag ook de best bezochte dag toch?
officieel uitverkocht met 70.000 inderdaad, maar de geruchten gaan dat dat bij lange na niet gehaald zal worden deze editie

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Nou wacht eens...

"Gemiddeld"

Als het gemiddeld 40.000 is, dan is dat 120.000 over 3 dagen. Haal je de 55.000 van de zondag er af, hou je 65.000 over, dat gedeeld door 2, is 32.500.

Dan klopt die 32.500 wel met die 17.000 weekenders? Maar of er iemand zo heeft zitten rekenen betwijfel ik.

officieel uitverkocht met 70.000 inderdaad, maar de geruchten gaan dat dat bij lange na niet gehaald zal worden deze editie
Dat klinkt een beetje als selectief shoppen om je ‘feiten’ rond te krijgen 🤨

• Winning
Waarderingen: degrotegeneraal
Hi,

Ik ben nieuw hier maar heb het forum de laatste tijd wat in de gaten gehouden. Ik zag dat jullie Tom Odell en evt heel misschien Benson Boone als vervanger verwachten voor Adam Lambert. Ik ben zelf ook zeer benieuwd wie het gaat zijn en zag dat het misschien ook Camila Cabello zou kunnen zijn? Ze heeft zonder echte legitieme reden (lijkt het) shows in Spanje gecanceld rond de tijd van Pinkpop (o.a. op 21 juni) en begint op 28 juni met haar tour in Frankrijk. Komt dan wel weer 1 juli pas naar Amsterdam maar tickets voor AFAS zijn nog niet uitverkocht.. of is dit te vergezocht? Ik ben in ieder geval zeer benieuwd wie het gaat zijn. Benson Boone heb ik afgelopen jaar gezien, heel vet! Maar lijkt mij inderdaad al iets te groot voor geen mainstage.

Verder heb ik in april al de Pinkpop insta gevraagd op welke datum we de aankondiging kunnen verwachten, maar ik kreeg helaas alleen een nutteloos antwoord dat we de socials maar in de gaten moesten houden :(

Ben benieuwd of er nog andere speculaties zijn?
En welke 3 acts zouden jullie het liefste als headliner zien volgend jaar?

Hi,

Ik ben nieuw hier maar heb het forum de laatste tijd wat in de gaten gehouden. Ik zag dat jullie Tom Odell en evt heel misschien Benson Boone als vervanger verwachten voor Adam Lambert. Ik ben zelf ook zeer benieuwd wie het gaat zijn en zag dat het misschien ook Camila Cabello zou kunnen zijn?
Nee.

Ben benieuwd of er nog andere speculaties zijn?
En welke 3 acts zouden jullie het liefste als headliner zien volgend jaar?
Als je de tourschema's bekijkt van Lionel Richie, Benson Boone of Tom Odell liggen daar mogelijkheden, zal ik maar zeggen...

Voor volgend jaar hou ik vooral een oog op Linkin Park en Foo Fighters, ook gezien de reuring en aankondigingen van de laatste tijd. Linkin Park letterlijk rond Pinkpop en festivals in de 2026 tour. Foo Fighters dat laat zien het touren weer op te pakken eind dit jaar, voorzie ik wel een EU tour in de zomer van 2026 met enkele festivals in EU. Verder zie ik Volbeat best een tour langs festivals doen in 2026, maar wellicht grijpt Pinkpop daarnaast of zet ze als Noord afsluiter. Pinkpop zal vast een pop dame als headliner 3 zetten imo...

Hier ook blijf, best Vreemd allemaal.

Blijf ‘t ook zo apart vinden dat mensen meer vragen voor hun door verkoop kaartjes dan ze kosten. Die raak je toch never nooit kwijt, nu ze nog gewoon beschikbaar zijn.

Fijn dat ‘t prima festival weer lijkt te worden, nog 7 dagen werken en we mogen weer. De eerste spullen die meegaan zijn al uitgezocht. 🤗

Benieuwd wanneer ze nu eindelijk de stay tuned en vervanger Adam Lambert
Within Temptation heeft volgens mij rond Pinkpop niks gepland. 🤷 Ja is misschien vroeg op de dag (en heel de agenda heb ik niet gecheckt. Maar beter dan dat ze straks weer met Anouk ofz aankomen🤷.(Niets tegen Anouk hoor in principe, meer dan in de zin van, alweer Anouk of alweer NBT.)

Laatst bewerkt:
Voor volgend jaar hou ik vooral een oog op Linkin Park en Foo Fighters, ook gezien de reuring en aankondigingen van de laatste tijd.
Volgens mij zei @Mark's Kal dat we die niet hoeven te verwachten.

Ik zie The Cure best als grote kanshebber. Sabrina Carpenter ernaast en dan heb je al twee mooie headliners. Vrees ook een beetje voor Benson Boone.

Maar eerst 2025.

Volgens mij zei @Mark's Kal dat we die niet hoeven te verwachten.

Ik zie The Cure best als grote kanshebber. Sabrina Carpenter ernaast en dan heb je al twee mooie headliners. Vrees ook een beetje voor Benson Boone.

Maar eerst 2025.
2x een popheadliner en 1x rock. Chappell lijkt wel een zekerheid. Foo's vrijwel zeker alleen stadion shows (als ze al naar Europa komen) en Linkin Park een aantal exclusieve shows, dus MOJO/Pinkpop zeer waarschijnlijk niet.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Nou wacht eens...

"Gemiddeld"

In ieder geval genoeg ruimte en niet zo warm als komend weekend hier dan temperaturen dik over de dertig.Blijft alleen de vraag of PP/Mojo happy is met deze cijfers.

Het gaat iig een heerlijk weekend worden over 2 weken. Niet de wind en regen van dit weekend (hoewel ik daar op South Of Heaven in Maastricht niet veel last van heb gehad), maar vooral niet de extreme hitte van komend weekend.

Users who are viewing this thread