Pinkpop 2025

Op TM stopt deze op donderdagochtend omdat de campings dan open gaan, ik durf eigenlijk niet te zeggen of Ticketswap hetzelfde doet of dat dit gewoon doorloopt... ik durf Ticketswap zelf namelijk niet aan, haha, dus kijk altijd op TM.
Ticketswap kan onmogelijk langer doorgaan, want de tickets moeten in je ticketmaster account staan.

Op TM stopt deze op donderdagochtend omdat de campings dan open gaan, ik durf eigenlijk niet te zeggen of Ticketswap hetzelfde doet of dat dit gewoon doorloopt... ik durf Ticketswap zelf namelijk niet aan, haha, dus kijk altijd op TM.

Het is het resale platform van TM wat dicht gaat een aantal uur voor het event, het doorsturen kan dan nog steeds. Het doorsturen is wat je gebruikt als je tickets van een vriend wil doorsturen, maar dat is ook hoe Ticketswap werkt (als een tussenpersoon).

als ik de vergunning aanvraag voor het camera toezicht rond Pinkpop bekijk, worden er op vrijdag en zaterdag ca 40.000 bezoekers verwacht en op zondag ca 50.000 verwacht
daarvan 15.000 unieke bezoekers verwacht op vrijdag en zaterdag en op zondag 33.000 verwacht (dag bezoekers)
Zou dat de daadwerkelijke cijfers zijn van 2025? 🤔

Screenshot_20250608-181143.png

als ik de vergunning aanvraag voor het camera toezicht rond Pinkpop bekijk, worden er op vrijdag en zaterdag ca 40.000 bezoekers verwacht en op zondag ca 50.000 verwacht
daarvan 15.000 unieke bezoekers verwacht op vrijdag en zaterdag en op zondag 33.000 verwacht (dag bezoekers)
Zou dat de daadwerkelijke cijfers zijn van 2025? 🤔

Bekijk bijlage 14489
Klinkt niet logisch want vanaf de zondag geredeneerd, 17.000 weekend bezoekers op zondag, als je 33.000 dagbezoekers hebt en het totaal op 50.000 zou moeten uitkomen.

Dan kloppen de ander dagen niet meer.

ik ben inderdaad wel benieuwd of we binnenkort exactere cijfers voorbij zien komen.
Al vind ik specifiek die zondag nummers noemen wel heel opvallend, met 50.000 bezoekers/ 33.000 unieke bezoekers.
Kom je inderdaad aan ca 17.000 weekenders? Wat imo best de capaciteit verlaging van de camping kan verklaren in mijn ogen, heb je inderdaad maar halve camping capaciteit nodig. En die 55.000 en 33.000 waren niet de 2024 cijfers voor zondag.

Users who are viewing this thread