Pinkpop 2025

raar moment om aan de site te werken, lijkt me niet dat op de "stay tuned" na er significante wijzigingen nodig zijn?

viel me wel op dat er specifiek doorverwezen werd naar pinkpop.nl/2025/ wat ik apart vond

alleen de tentjes opruim ochtend staat nog niet in de 14 daagse voorspellingen voor Landgraaf.

het blijft hangen op ongeveer hetzelfde weerbeeld als uit de 30 daagse een week eerder kwam. Het schommelt op 40 procent kans op 1 mm regen tot niets. Daarbij overwegend zonnige perioden waarbij het 23 a 25 graden kan worden, met een nachttemperatuur van ca 14 a 15 graden...

Vooruitzichten lijken vooralsnog perfect festival weer te worden voor Pinkpop en kan het olifantsgras op stal blijven.
weerplaza.nl/nederland/landgraaf/12285/

Bekijk bijlage 14483
Dit ziet er inderdaad wel heel goed uit. Is men gegund. Moet ook zeggen dat ik wel stiekem een beetje fomo voel.

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
vreemd dat ik werd doorgelinkt naar pinkpop.nl/2025/ die url werd helemaal niet gebruikt

Opvallend is dat ze zo'n url wel gebruiken als een site voor de volgende editie in de lucht gaat, dus wellicht wordt al wat klaargezet voor 2026 editie voor na het festival? (wat dus inderdaad volkomen logisch zou zijn)

vreemd dat ik werd doorgelinkt naar pinkpop.nl/2025/ die url werd helemaal niet gebruikt

Opvallend is dat ze zo'n url wel gebruiken als een site voor de volgende editie in de lucht gaat, dus wellicht wordt al wat klaargezet voor 2026 editie voor na het festival? (wat dus inderdaad volkomen logisch zou zijn)
Dat is toch ook niet meer dan logisch. Als wij evenementen organiseren zetten we ook alles online al klaar voor de volgende editie, zodat we meteen na afloop kunnen schakelen naar de nieuwe info.

• Leuk
Waarderingen: DennisvdBr
Komen ze wel weer in het nieuws, dus zou het niet eens heel vreemd vinden
Nervous The Big Bang Theory GIF

• Haha
Waarderingen: hersenscheetje

Users who are viewing this thread