Pinkpop 2025

In 2018 wilde ik de Editors zien, maar vriendin wilde naar Sigrid (oude stage 4 tent) en nu weer een Sigrid clash. Ik wil naar Biffy en vriendin (inderdaad nog steeds dezelfde :)) natuurlijk naar Sigrid. Zie wel dat 3voor12 Sigrid destijds hoger plaatste dan Editors, maar niet dat dat wat uitmaakt ;). Eigenlijk onze enige onderlinge clash deze editie. Zijn er forum leden die ook dit soort clashes hebben en zo ja welke?
Kiezen jullie dan er 1, of gaan jullie apart op dat moment.

Deze editie heeft een paar kleine (gedeeltelijke) clashes.
Geen lastige keuzes. Alleen baal ik dat Bob Vylan zo dicht op Korn zit. Ik wil Korn namelijk in t voorste vak zien.

• Leuk
Waarderingen: degrotegeneraal
En er staat nu bij dat er toch een shuttlebus inbegrepen is, wat oorspronkelijk niet was. Oef.
Communicatief zijn er kort voor de start van het festival nog wel wat puntjes die ruimte laten voor verbetering.

De ingang van het tuinterras is trouwens ook weer verschoven.

En de partytent is ook nog steeds verboden.

Ik heb me altijd afgevraagd of wat rar nu doet of dat geen boost in de ticket verkoop geeft. Tijdens het festival al een headliner of misschien wel een gedeelte van het programma aankondigen en binnen een week de ticketverkoop starten.
Iedereen die nu op het festival is zit toch in een soort van euforie zeker als je met een groep bent dan krijg je toch al snel dat er geroepen wordt ‘volgend jaar gaan we weer’ en ook direct tickets kopen.
Nu merk ik toch ook bij mijn eigen vriendengroep dat tijdens het festival is iedereen altijd happy en relax maar zodra in november de ticket verkoop begint er toch twijfels zijn en wachten op verschillende line ups van verschillende festivals.

• Leuk
Waarderingen: saurus en hersenscheetje
Kiezen jullie dan er 1, of gaan jullie apart op dat moment.

Deze editie heeft een paar kleine (gedeeltelijke) clashes.
Geen lastige keuzes. Alleen baal ik dat Bob Vylan zo dicht op Korn zit. Ik wil Korn namelijk in t voorste vak zien.
We gaan dit keer samen naar Biffy en mijn vriendin gaat eerder weg naar Sigrid waar ik dan weer het laatste stukje van mee ga pikken. Normaliter ben ik degene die het spoorboekje uitzet en kan ze zich daar goed in vinden, muv de twee keer Sigrid in een jaar of 10 :):)

En voorvak keuzes zijn inderdaad ook lastig, moet je toch net wat eerder zijn en weggaan duurt natuurlijk ook langer. Dit jaar weinig acts waar ik echt in het voorvak wil staan.

Laatst bewerkt:
Ben wel heel blij met de nieuwe stage 4 locatie. Vorig jaar ook veel sympathieke bands daar zien staan, waaronder volgens mij Kawala en the K's. The K's was volgens mij op de drukke zondag en dan is het een hele onderneming om van de tent naar Stage 4 te komen. Denk dat ik door de nieuwe indeling ook wel meer ga zien en niet veel hoef te skippen.

Ben wel heel blij met de nieuwe stage 4 locatie. Vorig jaar ook veel sympathieke bands daar zien staan, waaronder volgens mij Kawala en the K's. The K's was volgens mij op de drukke zondag en dan is het een hele onderneming om van de tent naar Stage 4 te komen. Denk dat ik door de nieuwe indeling ook wel meer ga zien en niet veel hoef te skippen.
Daar zat ik dus ook aan te denken. Die nieuwe indeling zou best eens positief kunnen uitpakken

Nog anderhalve week tot de resale op Ticketmaster wordt stopgezet (donderdags voor weekendkaartjes) en ik vraag me echt af in hoeverre de prijs nog gaat zakken. Het zit er nu 10 a 20 euro onder. Laagste dat ik zag was 250. Heel benieuwd wat het gaat doen komende week!

Nog anderhalve week tot de resale op Ticketmaster wordt stopgezet (donderdags voor weekendkaartjes) en ik vraag me echt af in hoeverre de prijs nog gaat zakken. Het zit er nu 10 a 20 euro onder. Laagste dat ik zag was 250. Heel benieuwd wat het gaat doen komende week!
Het zou mij verbazen als de prijzen serieus zakken, er is gewoon te weinig verkocht om een behoorlijk aanbod te krijgen op TicketSwap.

Daarom vraag ik mij ook al een tijdje af met hoeveel mensen wij straks op PP staan. Hoe dan ook maken wij er wel wat van!

Hoe dan ook maken wij er wel wat van!
Excited Season 2 GIF by The Office

Zijn er meer mensen bij wie de Resale optie/alternatief het vaak niet doet in de Ticketmaster app? Soms uren/dagen niks, en in eens weer wel, en dan staan er kaartjes die er eerder ook al stonden, dus de oorzaak was niet dat er geen aanbod was🤔

Zijn er meer mensen bij wie de Resale optie/alternatief het vaak niet doet in de Ticketmaster app? Soms uren/dagen niks, en in eens weer wel, en dan staan er kaartjes die er eerder ook al stonden, dus de oorzaak was niet dat er geen aanbod was🤔
Heb even gespiekt maar ik zie ook geen resale in de app, moet er echt voor naar mijn browser.

Ja dat heb ik af en toe ook. Dan zie je als je een kaartsoort kiest in eens geen doorverkoop kaarten meer en als je later op de dag kijkt weer wel.

En het zijn dezelfde kaarten want die herken je, 1 weekend tuinterras kaart voor 520 (boven de gewone prijs van een origineel)

Waarschijnlijk ren foutje van de app.

alleen de tentjes opruim ochtend staat nog niet in de 14 daagse voorspellingen voor Landgraaf.

het blijft hangen op ongeveer hetzelfde weerbeeld als uit de 30 daagse een week eerder kwam. Het schommelt op 40 procent kans op 1 mm regen tot niets. Daarbij overwegend zonnige perioden waarbij het 23 a 25 graden kan worden, met een nachttemperatuur van ca 14 a 15 graden...

Vooruitzichten lijken vooralsnog perfect festival weer te worden voor Pinkpop en kan het olifantsgras op stal blijven.
weerplaza.nl/nederland/landgraaf/12285/

Screenshot_20250608-110617.png

alleen de tentjes opruim ochtend staat nog niet in de 14 daagse voorspellingen voor Landgraaf.

het blijft hangen op ongeveer hetzelfde weerbeeld als uit de 30 daagse een week eerder kwam. Het schommelt op 40 procent kans op 1 mm regen tot niets. Daarbij overwegend zonnige perioden waarbij het 23 a 25 graden kan worden, met een nachttemperatuur van ca 14 a 15 graden...

Vooruitzichten lijken vooralsnog perfect festival weer te worden voor Pinkpop en kan het olifantsgras op stal blijven.
weerplaza.nl/nederland/landgraaf/12285/

Bekijk bijlage 14483
Dat zou nagenoeg perfect zijn.

Users who are viewing this thread