Pinkpop 2025

bizar duur, dan kan je beter t fletcher hotel van roda doen idd.
ik bedoelde ervoor trouwens bastion hotel in geleen, iets verder op dus.

hoe zit t evt met uber taxi? deed dat in buitenland soms wel eens, klein ritje terug 30 euro oid, weet niet of pinkpop daar mee werkt.
Bastion Heerlen of Geleen? Eerder heb jij namelijk Bastion Heerlen benoemd.
Maar als je voor Bastion Hotel Geleen gaat, dan is het voordeliger met de trein. Dit is dan wel de stoptrein vanuit Geleen Lutterade richting Landgraaf.

Haha same, maar het enige moment dat maar een beetje aanspraak maakt op deze titel waar ik bij was is Witch Docoter met de Staat als vervanging van Ghost, maar vind dat zelf ook niet in het rijtje passen haha.
Biertje van John Coffey, maar dat is wel iets op zichzelf staands.

Een Beatle op Pinkpop, al was hij niet op zijn sterkst toen.

• Leuk
Waarderingen: Joris
De Stones op Pinkpop? Ook wel een legendarische.

Nondeju wat was 2014 een sterk jaar
Ja, 2014 was bizar. Ondanks de Stones (bizarre boeking op dat moment) waren Stromae en Arcade Fire (nog niet beter wetend) wel mijn hoogtepunten dat jaar. Misschien überhaupt wel.

• Leuk
Waarderingen: BeWario
De Stones op Pinkpop? Ook wel een legendarische.

Nondeju wat was 2014 een sterk jaar
Inderdaad, dat was een mooi jaar. Gewoon een dagprogramma gevuld met huidige headliners.

Weet nog wel dat ik toen €275 voor een weekend ticket op marktplaats heb betaald en dacht toen al dat het veel geld was 😂 maarja met de wetenschap van nu, was die line up voor een prikkie 😜

Iemand hier trouwens ervaring met Glamping/Wilhelmina Skydeck en of Tuinterras?
Ben ik ook wel benieuwd naar, wij willen dit met vrienden wel eens proberen maar volgens mij klinkt het mooier dan het is, want leuk dat onbeperkt drinken en hapjes maar zodra je het festival terrein op gaat heb je er niks meer aan? Of krijg je een bandje om bij de barren op het terrein ook drinken te halen? Anders blijf je constant op dat skydeck, en ik vind het heerlijk om rond te slenteren op zo’n festivalterrein.

bizar duur, dan kan je beter t fletcher hotel van roda doen idd.
ik bedoelde ervoor trouwens bastion hotel in geleen, iets verder op dus.

hoe zit t evt met uber taxi? deed dat in buitenland soms wel eens, klein ritje terug 30 euro oid, weet niet of pinkpop daar mee werkt.
Bastion in Geleen ligt zeer ongunstig met OV. Geleen Oost is dan het handigste station (net zo ver als Lutterade, maar wel direct naar Landgraaf). 10 minuten fietsen, 35 lopen zoiets. Uber hebben ze hier volgens mij alleen in Maastricht.

Ben ik ook wel benieuwd naar, wij willen dit met vrienden wel eens proberen maar volgens mij klinkt het mooier dan het is, want leuk dat onbeperkt drinken en hapjes maar zodra je het festival terrein op gaat heb je er niks meer aan? Of krijg je een bandje om bij de barren op het terrein ook drinken te halen? Anders blijf je constant op dat skydeck, en ik vind het heerlijk om rond te slenteren op zo’n festivalterrein.
Ben er niet geweest maar je krijgt alleen ‘gratis’ drinken op dat skydeck.
Je mag je drinken wel meenemen het terrein op.

Dus inderdaad zit je dan vaak op dat skydeck, daarom zou ik het ook niet willen.

En je moet er verhoudingsgewijs ruim 200 per dag voor consumeren, zeg ik als typische Nederlander.

Tweede jaar Pinkpop voor mij, en al meteen een vrij legendarische editie. Paolo Nutini stond ook nog ergens verstopt daar. Als je toch eens kijkt wat er nu allemaal groot is geworden....
Ed Sheeran ook overdag nog he? Paolo Nutini had toen volgens mij een paar Schotse drankjes op.

Ed Sheeran ook overdag nog he? Paolo Nutini had toen volgens mij een paar Schotse drankjes op.
Volgens mij wel ja... Flinke hoeveelheid headliners die daar dat weekend stonden.

Zie nu dat ook Twenty One Pilots en John Mayer toen van de partij waren, evenals Ghost (toen nog tussen Bombay Bicycle Club en Clean Bandit in op de onderste rij van de affiche).....

• Leuk
Waarderingen: Oasiss
Ja die Nutini slispelde met dubbele tong, vergeet ik nooit meer en kan "New Sssshhhoessssss" ook niet anders meer horen 🤣

Oh the Stones ja. Kan mij herinneren dat het ondanks een drukke editie helemaal niet zo druk was op de camping.

Oh the Stones ja. Kan mij herinneren dat het ondanks een drukke editie helemaal niet zo druk was op de camping.
dat kwam ook doordat de dagkaarten snel uitverkocht waren en de mensen die "alleen voor the Stones" kwamen ook 'genoegen' namen met een weekend kaart

wat een hel van een verkoop was dat

Haha ja, 2014 heeft zelfs mij naar Landgraaf gelokt. Kon toen via de Stones fanclub nog vrij laat aan dagtickets komen voor de normale prijs. Heerlijke dag gehad toen! Twijfelde zelfs om te proberen het hele weekend te blijven. Of anders in elk geval op maandag ook te gaan voor Metallica. Maar met het noodweer van toen achteraf blij dat ik dat toch maar niet heb gedaan.

• Leuk
Waarderingen: Piebe71
2014 is ook het enige jaar dat ik naar Pinkpop ben geweest. Heerlijk metal themadagje toen :)

• Leuk
Waarderingen: Jamel

Users who are viewing this thread