Pinkpop 2025

Het zou toch ook wel fijn zijn om binnenkort te weten hoeveel bezoekers er verwacht worden. Dan kunnen wij ons een beetje instellen op de editie die wij tegemoet gaan.

Hoort ook bij de voorpret....

Weet iemand hier tot hoever de taxi’s kunnen rijden om je af te zetten, t.o.v. het festivalterrein? Dit ivm wat beperkte mobiliteit van sommigen in onze groep.

Als je kunt kiezen tussen Heerlen of Sittard zou ik wel voor Heerlen kiezen. Als je vanuit Sittard komt, moet je nog overstappen in Heerlen om in Landgraaf te komen. Vanuit Heerlen met de fiets naar Megaland is ook prima te doen (tenzij je meer in de richting van Hoensbroek zit).
Cool, goeie. hotel is basttion hotel onderaan heerlen vlak bij de snelweg, ff kijken of dat met fietsje evt te doen is dan ja;)

Cool, goeie. hotel is basttion hotel onderaan heerlen vlak bij de snelweg, ff kijken of dat met fietsje evt te doen is dan ja;)
Die ligt vlak naast de Woonboulevard, net voorbij Hoensbroek. Met de fiets een klein half uur tot aan het Pinkpop terrein. Vlakbij ligt ook een station, dus met de trein ook goed te doen. Je moet dan wel in Heerlen overstappen.

Net even gekeken. 1424 euro voor 3 nachten voor 2 personen. Stevige prijs... Bij Fletcher in het Roda stadion betaal je de helft minder (zelfs op loopafstand van het Pinkpop terrein).
OMG die zijn gek. 2 persoons kamer kost daar normaal 55 euro per nacht 😬

OMG die zijn gek. 2 persoons kamer kost daar normaal 55 euro per nacht 😬
Via de website van Rolduc zelf kom ik op 666,67 euro voor 3 nachten. Dat is nog acceptabel. Met ontbijt voor 716,17 euro voor 3 nachten.

Edit: Maar dat is een 1-persoonskamer, dus dan kom je alsnog op bijna 1400 euro uit voor 2 personen. Bizar.

Eens! Ofja, was ik niet bij, maar kan ik mij voorstellen.
Haha same, maar het enige moment dat maar een beetje aanspraak maakt op deze titel waar ik bij was is Witch Docoter met de Staat als vervanging van Ghost, maar vind dat zelf ook niet in het rijtje passen haha.

Via de website van Rolduc zelf kom ik op 666,67 euro voor 3 nachten. Dat is nog acceptabel. Met ontbijt voor 716,17 euro voor 3 nachten.

Edit: Maar dat is een 1-persoonskamer, dus dan kom je alsnog op bijna 1400 euro uit voor 2 personen. Bizar.
bizar duur, dan kan je beter t fletcher hotel van roda doen idd.
ik bedoelde ervoor trouwens bastion hotel in geleen, iets verder op dus.

hoe zit t evt met uber taxi? deed dat in buitenland soms wel eens, klein ritje terug 30 euro oid, weet niet of pinkpop daar mee werkt.

Als je kunt kiezen tussen Heerlen of Sittard zou ik wel voor Heerlen kiezen. Als je vanuit Sittard komt, moet je nog overstappen in Heerlen om in Landgraaf te komen. Vanuit Heerlen met de fiets naar Megaland is ook prima te doen (tenzij je meer in de richting van Hoensbroek zit).
Hoeft niet, wij reizen altijd vanuit Hoensbroek met de stoptrein (vanuit Sittard naar Landgraaf) nog nooit hoeven overstappen, ook niet op de terugweg.

Users who are viewing this thread