Pinkpop 2025

Zelfs dat Vodafone blok staat op het veld van Mainstage nu. Je kan je langzaam wel voorstellen waarom er ook schaduwdoeken en terrassen zijn geplaatst -> men zal wat meer naar voeren moéten

• Leuk
Waarderingen: saurus en hersenscheetje
Zelfs dat Vodafone blok staat op het veld van Mainstage nu. Je kan je langzaam wel voorstellen waarom er ook schaduwdoeken en terrassen zijn geplaatst -> men zal wat meer naar voeren moéten
Ja als je wat wil zien van Noord en Zuid zal je echt in beweging moeten komen... Op 1 plek op je kleedje blijven en omdraaien werkt niet 2025

reken maar uit, normaal kan Pinkpop rekenen op ca 25.000 a 30.000 kampeerders, de totaal capaciteit camping is nagenoeg gehalveerd

geeft imo alleen maar aan hoe dramatisch de verkoopcijfers zullen zijn, als we met nagenoeg gehalveerde cijfers gaan werken?

ik blijf er bij, in 2023 was een dagticket nog 135, sinds 2024 155. Een weekend in 2023 was 275 sinds 2024 naar 305. Ze zijn daar imo echt over de grens gegaan van wat men wil uitgeven. Ed Sheeran verbloemde dat nog op laatste moment voor die ene dag. Ter vergelijking in 2023 waren er elke dag nog ca 60.000 bezoekers. 2024 bleven vrijdag en zaterdag steken rond 40.000 a 41.000. En 2025 spreken we over nagenoeg gehalveerde capaciteit? Het enige verband dit ik daadwerkelijk uit haal is de ticketprijzen. Heb echt moeite om het op headliners en dagprogramma te duiden.
Het programma is inderdaad gewoon goed. Mist misschien een echte klapper, maar verder niks mis mee.

Ik hoop toch dat we het met zijn alle verkeerd zien hier, en dat het allemaal mee valt.

Zou op basis van die data tourtechnisch niet heel logisch zijn als ze de 19de weer terug naar NL of België reizen trouwens.

Pinkpop en Graspop lijken duidelijke kanshebbers inderdaad, Pinkpop lijkt me meer voor de hand liggen helaas

Ok dus Camping C is met een rand tegen Camping B geplakt.
Het gegeven dat de organisatie hiervoor kiest en niet gewoon C opheft zal te maken hebben met die Vaste gasten kaarten.

Op deze manier kan men het toepassen van die kaarten nog overeind houden,

Wat ik mij dan afvraag is of er een barrière gemaakt wordt zodat je van C niet direct B op kunt lopen. Dat lijkt er wel op eigenlijk.

Ik begrijp het vanuit financiële overwegingen maar het is in feite een kut oplossing.

Bijlagen

• IMG_6187.png
    IMG_6187.png
    816,4 KB · Weergaven: 22
in ander nieuws...

in voorlaatste week van juni zal er een hoge druk gebied boven Europa liggen. Wat zorgt voor stabiel en droog weer. Waarbij de temperatuur makkelijk 3 graden hoger dan gemiddeld kan worden.

het is nog vroeg er iets specifiek over te zeggen, maar als het zo blijft kunnen we tijdens Pinkpop een droge editie van ca 25 graden tegemoet zien

Maar nog ff over camping A op de plattegrond... Dat klopt niet toch? Dat ze ook op 1 veld maar de helft hebben... En het 1 veld was voor de groepsplekken... Volgens mij mis je dan ander half veld ten opzichte van vorig jaar ... Of zie ik dat verkeerd?

Maar nog ff over camping A op de plattegrond... Dat klopt niet toch? Dat ze ook op 1 veld maar de helft hebben... En het 1 veld was voor de groepsplekken... Volgens mij mis je dan ander half veld ten opzichte van vorig jaar ... Of zie ik dat verkeerd?
Camping A is ook kleiner geworden, dus dat zie je goed.

Users who are viewing this thread