Pinkpop 2025

Even een verkeersupdate :
Ze zijn bezig met de reconstructie van de Hoofdstraat, dit houdt in dat men niet meer kan doorrijden achter de rotonde markt / Putstraat tot de rotonde / Einsteinstraat.
Kunnen we wel doorrijden naar de ingang van Camping A op donderdag dan??? Vorig jaar was deze weg tot 12:00 uur nog vrij. Ideaal want wij waren er rond 11:00 uur en konden zo alle spullen voor de ingang van de camping uitladen. Scheelt een hoop gezeul met spullen :cool:

Kunnen we wel doorrijden naar de ingang van Camping A op donderdag dan??? Vorig jaar was deze weg tot 12:00 uur nog vrij. Ideaal want wij waren er rond 11:00 uur en konden zo alle spullen voor de ingang van de camping uitladen. Scheelt een hoop gezeul met spullen :cool:
Einsteinstaat is wel open, lig eraan van welke kant je kom, vanaf Heerlen via de binnenring afslag nemen en via de rotonde / Melchersstraat onder de nieuwe fietsbrug ben je op de Einsteinstraat en dan doorrijden tot de Hofstraat.
Voor degenen die nog boodschappen willen doen in het centrum kunnen gewoon terecht bij de AH,Jumbo en Aldi.
De oude AH in de Prinssenstraat is dus niet meer, maar wel de parkeerplaats ( weet niet of die wordt afgesloten tijdens PP maar nu kun je er gewoon parkeren).

• Leuk
Waarderingen: rednasnamsob
Zie ik voor 2026 niet gebeuren.
2023 -> 2026 zou ik erg dicht op elkaar vinden, vandaar.
en dan ook nog zo dicht op de ArenA shows...

Maar goed, het is natuurlijk mogelijk als Mojo geen andere uitweg heeft met een schaarste van headliners in 2026, zou wel Volbeat dan als Noord afsluiting er voor zetten dan 😉 Foo Fighters - Linkin Park - Robbie/Volbeat ??

Ik vond Robbie de laatste keer wel erg zwak. (De eerste keer ervoor vond ik het wel gaaf).
Misschien was het iets met zijn gezondheid, maar als het net zo mat is hoeft het van mij niet nog een keer.
Een fitte Robie is altijd welkom wat mij betreft (als er toch een pop naam moet staan ;))

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
Ik hoop dat volgend jaar Nothing But Thieves terug komt als headliner. Die zijn er wat mij betreft wel klaar voor.
Daarnaast Foo Fighters en The Cure en ik ben happy, maar er zal toch wel in elk geval 1 pop naam bij zitten. Misschien Post Malone eindelijvoor deze

Verkeerde topic :LOL:
Ik hoop dat volgend jaar Nothing But Thieves terug komt als headliner. Die zijn er wat mij betreft wel klaar voor.
Daarnaast Foo Fighters en The Cure en ik ben happy, maar er zal toch wel in elk geval 1 pop naam bij zitten. Misschien Post Malone eindelijk?
Daar zou ik voor tekenen.

Ik heb sowieso het idee dat, sinds Jan gestopt is, Pinkpop ook gestopt is met de oudere bands zoals the cure en fleetwood mac. Ik vond die ene oudere headliner altijd wel lekker in het weekend.

• Leuk
Waarderingen: brutus257

Ik heb sowieso het idee dat, sinds Jan gestopt is, Pinkpop ook gestopt is met de oudere bands zoals the cure en fleetwood mac. Ik vond die ene oudere headliner altijd wel lekker in het weekend.
Fleetwood Mac was de laatste keer op Pinkpop al niet om aan te horen, dat zal ook wel de reden zijn geweest dat het niet uitgezonden mocht worden.

Fleetwood Mac was de laatste keer op Pinkpop al niet om aan te horen, dat zal ook wel de reden zijn geweest dat het niet uitgezonden mocht worden.
Wat een onzin zeg. Was een prima optreden. Jammer dat Lindsey er niet bij was, maar verder een prachtige boeking en muzikaal zeer sterk.

• Leuk
Waarderingen: BeWario

The cure laatste keer was (ook volgens Jan) wel aan de lange kant. Maar ik vrees dat als die komen enkel als headliner. Want zo’n constructie met een DJ achter de headliner zie ik niet meer snel gebeuren. Tenzij ze de headliner om 20:00 laten starten

Wat een onzin zeg. Was een prima optreden. Jammer dat Lindsey er niet bij was, maar verder een prachtige boeking en muzikaal zeer sterk.
Dat was niet heel best hoor. Leuke classic act inderdaad, maar de zang en zeker de publieksrespons (die gewoon ontbrak tot het laatste nummer) was vrij twijfelachtig.

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
Was genieten! Zaten een paar mooie momenten in en uitstekende setlist.
Meneer Finn nam de rol van Lindsey goed op zich.
Had zelf fijne plek in voorvak, was af en toe weg zwijmelen en vooral genieten. Kan me herinneren dat Fleetwood Mac voor mij de kers op de taart was en de nr 1 van het weekend.

mac.jpg

• Leuk
Waarderingen: TBK en RalphiePinkpop

Users who are viewing this thread