Pinkpop 2025

Belachelijk en dat in te ruilen voor een kids top 20 artiest!
Alestorm snap ik al vervanger maar dit??
Pittig jaar voor Pinkpop met betrekking tot afvallers, zie Timberlake ook nog wel cancelen!

• On fire
Waarderingen: DennisvdBr
Flogging Molly vind ik nog een ander verhaal, maar de andere 3 allemaal om "persoonlijke redenen".... Toch wel apart.
Inderdaad, vind het opmerkelijk dat je hier zo makkelijk mee weg komt....Zijn er geen boeteclausules ? Wat is een contract nog waard ??
Je koopt een ticket voor een programma en wordt vervolgens opgescheept met vervangers waar je niet op zit te wachtten.

Inderdaad, vind het opmerkelijk dat je hier zo makkelijk mee weg komt....Zijn er geen boeteclausules ? Wat is een contract nog waard ??
Je koopt een ticket voor een programma en wordt vervolgens opgescheept met vervangers waar je niet op zit te wachtten.
Als je een kaartje koopt voor Real Madrid en Bellingham is geblesseerd moet je dan ook het geld terugkrijgen? Dit is nou eenmaal hoe het werkt, wees blij dat er (nog) geen headliners hebben gecanceld, zal niet de eerste keer zijn.

Jezus, als deze trend door blijft zetten, blijft er weinig over voor Pinkpop. Toch al 4 afzeggingen waarvan ik er 3 wel wou zien. En het waren ook 3 acts waarvan ik vond dat die goed geboekt waren.
soms zit er zo'n jaar tussen

dan heeft het ene festival het wel en het andere niet, kan me recent nog zo'n jaar herinneren dat bijvoorbeeld Rock Werchter er een aantal had en Pinkpop niet (was dat afgelopen jaar?)

dit kan ik dan beter hebben dan dat er last minute afzeggingen zijn (in de week voor of zelfs tijdens het festival)... of erger nog, afzeggende headliners, dat zijn echt doodsteken voor festivals

dan heeft het ene festival het wel en het andere niet, kan me recent nog zo'n jaar herinneren dat bijvoorbeeld Rock Werchter er een aantal had en Pinkpop niet (was dat afgelopen jaar?)

dit kan ik dan beter hebben dan dat er last minute afzeggingen zijn (in de week voor of zelfs tijdens het festival)... of erger nog, afzeggende headliners, dat zijn echt doodsteken voor festivals
Lowlands heeft ook altijd wel pech. Vorig jaar tot 5 afzeggers waaronder een headliner

Smaken verschillen, maar ik vind RW dit jaar ook wel een stuk betere lineup hebben 🙈 maar ik heb het geluk dat ik naar beide ga dus ik mag niet klagen..

Gaat lekker zo ( niet dat Pinkpop wat aan die afzeggingen kan doen.) Maar shaboozey vervangen door Pommelien Thijs……dat is hetzelfde als een appel door een peer vervangen.

Hier wordt ik niet vrolijk van.

• Leuk
Waarderingen: Lauraa

Users who are viewing this thread