Pinkpop 2025

Nou goed nieuws, Kane heeft al een optreden staan. Kensington lijkt logisch indd, nog even wachten met bekend maken voor de kaartverkoop van hun ziggo's
Kwam er gisteren achter dat je zelfs nog kaarten kan kopen voor hun Tivoli shows

Vlak voor het festival bekendmaken wil helaas ook zeggen dat de naam amper tickets zal kunnen verschuiven, dus zou daar niet op iets heel geks hopen.
Precies. tenzij de verkoop erg goed gaat en ze best een zak geld kunnen missen. Maar bijzonder dit. het blijven wervelende zaken om die affiches ten eerste rond te krijgen, ten tweede ook echt te laten opdraven.

De line-ups zijn net compleet en een week later gaat de stekker uit de optredens van Weezer (gerucht) en is toch een naam van redelijk formaat weer van de Pinkpop line-up met Adam. Vreemd.

man zeker in die Coronajaren was ik huiverig tot het moment waarop de band letterlijk ging spelen. N

Precies. tenzij de verkoop erg goed gaat en ze best een zak geld kunnen missen. Maar bijzonder dit. het blijven wervelende zaken om die affiches ten eerste rond te krijgen, ten tweede ook echt te laten opdraven.

De line-ups zijn net compleet en een week later gaat de stekker uit de optredens van Weezer (gerucht) en is toch een naam van redelijk formaat weer van de Pinkpop line-up met Adam. Vreemd.

man zeker in die Coronajaren was ik huiverig tot het moment waarop de band letterlijk ging spelen. N
Ik kan me de afzegging van Florence + the Machine op LL nog herinneren, toen was ik al op het terrein. Doet nog steeds pijn....

• Verdrietig
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje en ChrisV
Zal ook wel eens Tom Odell kunnen worden? De kaarten voor de NL show moeten ook eerste eventjes verkocht worden
zie Epica dat ook wel worden, op de Tivoli show van aankomend weekend na geen NL datum in 2025 en de dag voor de Pinkpop-zaterdag op Hellfest en lijken beschikbaar op de zaterdag...

anders zie ik Pinkpop wel een act van IOW invliegen, of gewoon een Nederlandse act afstoffen...

En Flogging Molly ook natuurlijk. Toch wel 3 semi grote namen voor Pinkpop.

• Leuk
Waarderingen: ChrisV
Kensington gaat niet gebeuren.
Scared Horror GIF by SpongeBob SquarePants

zie Epica dat ook wel worden, op de Tivoli show van aankomend weekend na geen NL datum in 2025 en de dag voor de Pinkpop-zaterdag op Hellfest en lijken beschikbaar op de zaterdag...

anders zie ik Pinkpop wel een act van IOW invliegen, of gewoon een Nederlandse act afstoffen...
Lijkt erop dat de vervangende act al geboekt is volgens de berichtgeving. Wordt gewoon een Nederlandse act, heel misschien nog Tom Odell en dat ze het samen aankondigen met Werchter. Beide dutten op de zaterdagmiddag.

Zulke dingen zijn echt zuur. Mijn vriendin wordt nog chagrijnig als het gaat om Krezip die Depeche Mode kwam vervangen. Ik was er destijds niet bij maar bleh.
Ja die deed pijn destijds. Overigens uiteindelijk wel een hele vette show van Placebo gezien als headliner.

Amy Winehouse was de andere zeer pijnlijke annulering. Tijdens het festival zelf pas.

Dat is geen show, maar een album presentatie(letterlijk) Ze zullen niet live spelen daar

Users who are viewing this thread